Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: de TOTO dekkings strategie

Ik ben erg aan het denken om voor name de TOTO een goede tactiek te verzinnen om wat te kunnen winnen. Aangezien de verdubbelings tactiek daar niet echt kan heb ik iets verzonnen. Ik hoop dat jullie mij kunnen zeggen of dit wel of niet haalbaar zou kunnen zijn.
Ik neem in me voorbeeld even 2 wedstrijden die volgende week in de CL worden gespeeld:
Ajax - Real Madrid
Anderlecht - Malaga.
Ik wil gokken op Real Madrid en Malaga met respectievelijke quotes van 1,33 en 2,23. Nu ga ik bijv 25 select formulieren inleveren met allemaal 1 euro inleg. Op elke toto zet ik Real Madrid en Malaga.
Als 3de wedstrijd zet ik een duel die dit weekend word gespeeld. Ik wil een minimale quote van 4 op elke selectie dus kan elke euro ver vierdubbelen. Ik hoef daarbij slechts een wedstrijd te nemen met een quote van 1,35 want 1,33+2,24+1,35 = 4
Nu neem ik ook wel wat hogere quotes maar neem voornamelijk wedstrijden waar ik het zeker van weet dat ze wel winnen.
Zeg nu dat ik ongeveer 16 van de 25 toto`s na het weekend nog over heb dus dat ik er 9 verpest (dan ga ik van redelijk negatief uit denk ik maar goed).
dan kan ik dus nog 16 keer 4 euro winnen dat is 64 euro. Ik heb natuurlijk 25 euro ingelegd voor mn 25 selecties: 64 - 25 euro is 39 euro.
Nu ga ik mezelf indekken tegen de wedstrijden van Malaga. Ik maak pak m beet 19 euro en maak nog is 19 selecties van 1 euro en zet op de meeste malaga op een gelijkspel tegen anderlecht en nog een paar op anderlecht zelf. De andere zet ik ook weer op Real Madrid en voor de 3de wedstrijd neem ik weer een willekeurige wedstrijd uit in dit geval de CL of Europa League.
Nu is de quote van een gelijkspel bij Anderlecht Malaga 3,09 en dus hoger dan de 2,24. Nu mag deze wedstrijd in feite alles worden liefst Malaga wint natuurlijk of gelijk en Real moet winnen. En dan moet je gewoon een winst van minimaal 20 euro kunnen boeken! sowiso heb je die winst als Real en Malaga allebei winnen.
Voor hoeveel geld je jezelf indekt hangt ook wel erg af van hoeveel je er nog over hebt van de 25 slecties en van hoeveel winst je wil hebben. Nu dek ik me niet in voor Real Madrid maar ik neem toch aan dat dit niet nodig is.
Om deze tactiek te blijven doen heb je wel 1 wedstrijd nodig die echt niet fout mag gaan. Anders ben je wel veel geld kwijt voor niks.
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagarsenalclub0108 in 28-09-2012 12:49 Hulp en advies
in 28-09-2012 12:49 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie hier helemaal niks in, je kan toch net zo goed veel geld op de wedstrijd die "niet fout mag gaan" zetten?
Dan hou je waarschijnlijk nog meer over..
Dit omdat de uitbetalingen van bookmakers niet 100% zijn (ze hebben een marge op hun weddenschappen), bij toto is de uitbetaling ongeveer 80%, dus mocht "de match die niet fout mag gaan" goed gaan, dan hou je alsnog weinig winst over
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
arsenalclub0108:

Nu neem ik ook wel wat hogere quotes maar neem voornamelijk wedstrijden waar ik het zeker van weet dat ze wel winnen.
......
Om deze tactiek te blijven doen heb je wel 1 wedstrijd nodig die echt niet fout mag gaan.
anders ben je wel veel geld kwijt voor niks.
;-)

De kans dat je veel geld kwijt raakt is dus aanwezig. Ik zou het niet doen ;) Beter ga je je hele inzet op Real Madrid zetten in plaats van 25 formuliertjes in te vullen.
0 Vind ik leuk's
Ok dan zie ik er denk vanaf haha, dan maar combi`s maken met minimale quotes van 1,90 en dan max 3 per blaadje:)
0 Vind ik leuk's
Dit gaat inderdaad niet lukken (om uiteindelijk winst te maken), alleen al omdat de noteringen bij de Toto gewoon schandalig laag zijn bij vrijwel elke wedstrijd :)
Dit gaat ook niet op, je zult maar zeer, zeer zelden noteringen van hoger dan 1.3-1.4 tegenkomen waarvan je bijna (niet helemaal) zeker kunt zijn dat ie wint.
0 Vind ik leuk's
arsenalclub0108:

Als 3de wedstrijd zet ik een duel die dit weekend word gespeeld. Ik wil een minimale quote van 4 op elke selectie dus kan elke euro ver vierdubbelen. Ik hoef daarbij slechts een wedstrijd te nemen met een quote van 1,35 want 1,33+2,24+1,35 = 4

Volgens mij moet je beginnen bij het begin en nog even goed wat artikelen doorlezen over wedden..
Zo wordt je namelijk niet serieus genomen. (y)
0 Vind ik leuk's
Hij typt in plaats van een 'x' en '+' maar het klopt wel, haha. Mooi dit.
0 Vind ik leuk's
Bedoel x idd ja maar ik heb deze weddenschap even uitgeprobeerd in JL en dek me straks in tegen wedstrijd van Arsenal Chelsea en Frankfurt.
Als dat lukt heb ik jullie het tegendeel bewezen:)
0 Vind ik leuk's
As dat 1 weekendje lukt heb je natuurlijk nog niet het tegendeel bewezen, dat heb je pas een beetje door na een stuk of 250 bets op minstens 110% ROI ofzo te staan :P
0 Vind ik leuk's
heb nu 17 totos op Real madrid = H staan dus :)
0 Vind ik leuk's
lijkt mij waardeloos om dit te doen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.