Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: de correcte score (2/3 wedstrijden)

(update) https://www.youtube.com/watch?v=u9Db4PJB_C4&feature=youtu.be

Ik ben bezig met een correcte score strategie te maken (y)

Het is de bedoeling dat je 2 of 3 wedstrijden speelt en daarbij 3 uitslagen per wedstrijd bedenkt. Als voorbeeld gebruik ik 1-0, 1-1 en 2-1. Deze 3 uitslagen komen het meest voor, vermoedelijk meer dan 50% van alle wedstrijden eindigen in zo'n stand.

Je wint dus als alle wedstrijden eindigen in een van de door jou opgegeven standen. Ik heb dit tot nog toe 2x mogen testen en allebei waren succesvol.

hier is het schema wat je nodig hebt bij het plaatsen van de weddenschappen:
(update), op sommige websites zoals unibet en 888sports kun je systeem weddenschappen plaatsen.
Als je dit systeem op deze websites gaat gebruiken hoef je dit hieronder niet te lezen, je kunt gewoon alle bets in een keer selecteren en dan in een keer een systeembet doen.

1-0 - 1-0 - 1-0
1-0 - 1-0 - 1-1
1-0 - 1-0 - 2-1
1-0 - 1-1 - 1-0
1-0 - 1-1 - 1-1
1-0 - 1-1 - 2-1
1-0 - 2-1 - 1-0
1-0 - 2-1 - 1-1
1-0 - 2-1 - 2-1

1-1 - 1-0 - 1-0
1-1 - 1-0 - 1-1
1-1 - 1-0 - 2-1
1-1 - 1-1 - 1-0
1-1 - 1-1 - 1-1
1-1 - 1-1 - 2-1
1-1 - 2-1 - 1-0
1-1 - 2-1 - 1-1
1-1 - 2-1 - 2-1

2-1 - 1-0 - 1-0
2-1 - 1-0 - 1-1
2-1 - 1-0 - 2-1
2-1 - 1-1 - 1-0
2-1 - 1-1 - 1-1
2-1 - 1-1 - 2-1
2-1 - 2-1 - 1-0
2-1 - 2-1 - 1-1
2-1 - 2-1 - 2-1

Zo heb je 27 weddenschappen. Eindigen jou 3 wedstrijden bijv in (1-0 - 1-1 en 2-1) dan win je maar liefst bij inzet van 1 euro per weddenschap meer dan 500 euro.

Ik speel het zelf met 40 cent per weddenschap, zo betaal je 10,80 in totaal en win je alsnog 200 + euro bij winst

Je kan dit ook met 2 wedstrijden doen, Als je dan wint win je gemiddeld 70 euro bij inzet 1 euro per bet

bij 2 wedstrijden heb je maar 9 bets:

hier is het schema voor 2 wedstrijden:

1-0 1-0
1-0 2-0
1-0 2-1

2-0 1-0
2-0 2-0
2-0 2-1

2-1 1-0
2-1 2-0
2-1 2-1

je kan er ook voor kiezen om bijv een 4e stand er bij te voegen, je komt dan wel op meer bets uit, uiteraard is je win kans ook groter

Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat hier goed geld mee te verdienen is, heb tot nu toe 2x een combi van 2 gedaan en 2x gewonnen. Speel vanavond een 3x ben benieuwd! (h)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglouweeh in 6-05-2014 18:56 Hulp en advies
in 6-05-2014 18:56 Hulp en advies
695 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
multimaker:
snippo:

ik speel deze ook allemaal via bwin maar dan als single ...

Ik weet niet hoe ik deze als jou moet spelen Louweh (als combi).

Kan dus niet op Bwin ;)

vhal:

Ik volg hem even niet. Je geeft Griekenland een 0-2 handicap maar zegt vervolgens dat Japan wint met 1-0, 2-1 of 3-0.
Of heeft de 0-2 handicap geen invloed op de gekozen scores hierboven en is het alleen maar een failsafe om een winst van Griekenland veilig te stellen?

Als je goed kijkt zie je dat er staat X(0-2). Dus een Draw bij een 0-2 handicap, wat betekent dat Japan met twee doelpunten verschil wint (2:0, 3:1, 4:2 etc. etc.)

Dat wordt dan geld overzetten naar napoleongames ofzo want die kunnen het wel toch?
0 Vind ik leuk's
Klopt je kan het met skrill overmaken
0 Vind ik leuk's
Louweh heb je er nog wat zodat ik ze kan meespelen? :d
0 Vind ik leuk's
thejoery92:
Ik ga de Louweeh zijn cleansheet strategie spelen die hij eens heeft gemeld in deze topic aan de hand van http://www.soccerstats.com/combined.asp.

1) RoPS vs FC Inter Turku -> uitploeg wint zonder een tegendoelpunt te incasseren ( ja ) @ 4.25
2) FC Honka vs HJK -> uitploeg wint zonder een tegendoelpunt te incasseren ( ja ) @ 2.33
3) PK-35 Vantaa vs Ilves -> thuisploeg wint zonder eent egendoelpunt te incasseren ( ja ) @ 4.1

3 dubbelen
1 3voudig

Totale inzet -> €0,40
Mogelijke winst -> €7,75

Slechte start, maar we hebben een nieuwe.

Oita Trinata vs Ehime FC -> thuisploeg wint zonder tegendoelpunt ( ja ) @ 2.85
Consado le saporro vs Kataller Toyama -> Uitploeg scoort ( nee ) @ 2.02

0 Vind ik leuk's
rommeldahl:
Nee, via unibet gewoon de drie verschillende uitslagen bij de 3 verschillende wedstrijden selecteren en dan op je betting slip 'systeem' of iets dergelijks selecteren en dan geld inzetten bij "doubles" als je wilt spelen dat je er minimaal 2 goed moet hebben.[/quote

Hoi
ik ben hier nog maar nieuw en heb een vraagje rond deze wedstrategie...

Je noteert dus dat je de verschillende mogelijkheden (eindscores) moet invoeren: maw: 1-0 / 1-1 / 2-1 (zowel bij ploeg A, als bij ploeg B en C)

daarna moet je dus dit via systeembetten doet en aanduiden dat je double (2 juiste veronderstel ik ;-) ) of treble (3 juiste) wilt spelen...

wat ik niet begrijp: je doet dus in principe 27 weddenschappen en je zegt dat je slechts 3 juiste resultaten van de 27 wilt... Wordt dit wel aanvaard? Nogmaals ik ben nieuw hé :-) Zijn er niet meer correcte resultaten nodig om een geldige bet

het lijkt mij een interessante formule maar doordat ik nieuw ben snap ik de logica er niet direct van...
0 Vind ik leuk's
alinos81:

wat ik niet begrijp: je doet dus in principe 27 weddenschappen en je zegt dat je slechts 3 juiste resultaten van de 27 wilt... Wordt dit wel aanvaard? Nogmaals ik ben nieuw hé :-) Zijn er niet meer correcte resultaten nodig om een geldige bet

het lijkt mij een interessante formule maar doordat ik nieuw ben snap ik de logica er niet direct van...

Ik zou zeggen probeer het eens. Bij bijvoorbeeld Unibet, op precies de manier zoals het in het filmpje in de openingspost wordt uitgelegd.

Zoals je zegt in je voorbeeld kies je drie wedstrijden waar je vervolgens drie uitslagen bij kiest. Die ga je vervolgens combineren middels een systeembet (op bijvoorbeeld Unibet). Het is toch logisch dat als je uit elke wedstrijd minimaal één uitslag correct hebt dat je dan één van de 27 combi's goed hebt ;-)

Succes met uitvogelen.
0 Vind ik leuk's
deze systeem lijkt mij ook goed op de stand voor de rust.. maar met minder winst dan denk ik
0 Vind ik leuk's
Ik begin pas weer als alle grotere competities weer beginnen ;) + iets later want dan ben ik op vakantie (h)
Ik heb vooral veel hoop op de strategie winst -1 -2 en dan 15/30 euro per wedstrijd. Daar valt echt een hoop mee te winnen (y)
0 Vind ik leuk's
vanaaf toch maar weer eens even getest en whala :)

http://i60.tinypic.com/2zyfoe8.jpg">

zonde dat ik ze niet in combi speelde dan had ik 400+ euro met die 20 euro :(
0 Vind ik leuk's
Hey Louweeh,

Interessant topic heb je en volg het sinds kort op de voet! Lijkt zeker potentie in te zitten bij (uiteraard) goede wedstrijdselectie.

1 vraagje.. Ik weet niet zeker of jij ook bij Unibet zit, maar kan het kloppen dat je bij Unibet alleen de -1 en -2 kan doen en niet -3 en -4 bijvoorbeeld?

Niet dat deze vaak voorkomen, maar toch..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.