Strategie: Both to score combi nederland
Wat ik van plan ben is simpel, elke week een hoge combo maken met 10 bts weddenschappen: 5 uit de jupiler league, 5 uit de eredivisie.
Hierbij let ik op welke teams eigenlijk altijd wel scoren en toch ook een belabberde verdediging hebben zoals bijv. heerenveen. Ik weet niet de precieze cijfers maar over de 20 wedstrijden die per week in jupiler/eredivisie gespeeld worden blijven er meestal maar 6/7 met een 0 op het scorebord.
Inzet per ronde bedraagt 5 euro als je dit uitrekent en je wint dan win je zo'n 375 euro er vanuit gaande dat alle bets ongeveer 1.5 zijn
Nou zit er nog wel een geluksfactor bij maar als je nagaat dat in sommige rondes van de 20 er maar 4 zonder bts zijn dan heb je toch wel degelijk een goeie kans.
plus het feit dat als je een keer 375 euro wint je voor dat bedrag weer 75 pogingen mag wagen om het nog eens te winnen
Als ik hier ongelijk heb aub zeggen ik ga volgende week hiermee beginnen
Hierbij let ik op welke teams eigenlijk altijd wel scoren en toch ook een belabberde verdediging hebben zoals bijv. heerenveen. Ik weet niet de precieze cijfers maar over de 20 wedstrijden die per week in jupiler/eredivisie gespeeld worden blijven er meestal maar 6/7 met een 0 op het scorebord.
Inzet per ronde bedraagt 5 euro als je dit uitrekent en je wint dan win je zo'n 375 euro er vanuit gaande dat alle bets ongeveer 1.5 zijn
Nou zit er nog wel een geluksfactor bij maar als je nagaat dat in sommige rondes van de 20 er maar 4 zonder bts zijn dan heb je toch wel degelijk een goeie kans.
plus het feit dat als je een keer 375 euro wint je voor dat bedrag weer 75 pogingen mag wagen om het nog eens te winnen
Als ik hier ongelijk heb aub zeggen ik ga volgende week hiermee beginnen
in 14-02-2014 21:57 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Een mooie manier die uiteindelijk wel winst gaat opleveren. Je moet het er alleen wel voor over hebben dat het misschien de eerste 15 keer fout gaat en dan ga je toch aan jezelf twijfelen
Ja ik ben benieuwd of ik dat geduld kan bewaren (a)
Ben nu bezig met feiten opzoeken over dit seizoen, zo is het bijv bij nec van de 21 wedstrijden nog maar 3x bnts geweest en Feyenoord in een uitwedstrijd nog maar 2x (h)
Bayern München - SC Freiburg Number of goals: Over 2.5 1.29
TSG Hoffenheim - VfB Stuttgart Number of goals: Over 2.5 1.54
FC Twente - Vitesse Both teams to score: Yes 1.49
RKC Waalwijk - NEC Both teams to score: Yes 1.41
Roda JC - ADO Den Haag Both teams to score: Yes 1.50
NAC Breda - Feyenoord Both teams to score: Yes 1.53
FC Groningen - Go Ahead Eagles Both teams to score: Yes 1.50
Ajax - SC Heerenveen Both teams to score: Yes 1.55
Ik heb hier alvast 13.46 euro op ingezet die ik nog op mijn account had staan om even te testen, volgende week begin ik echt.
300 euro bij winst.
TSG Hoffenheim - VfB Stuttgart Number of goals: Over 2.5 1.54
FC Twente - Vitesse Both teams to score: Yes 1.49
RKC Waalwijk - NEC Both teams to score: Yes 1.41
Roda JC - ADO Den Haag Both teams to score: Yes 1.50
NAC Breda - Feyenoord Both teams to score: Yes 1.53
FC Groningen - Go Ahead Eagles Both teams to score: Yes 1.50
Ajax - SC Heerenveen Both teams to score: Yes 1.55
Ik heb hier alvast 13.46 euro op ingezet die ik nog op mijn account had staan om even te testen, volgende week begin ik echt.
300 euro bij winst.
Verder met onderzoek, zo heb ik uitgezocht dat als je bijv dit voetbal jaar elke ronde 10 euro had gezet op BTS bij hveen en nec dat je dan 312 euro winst had gemaakt tot nog toe.
haal je dan ook nog RKC erbij dan had je 344.-
haal je er dan een 4e bij dan wordt het weer minder, met twente erbij 319 en met een 5e Heracles 301.-
de top 5 bts teams hebben van de 23x 6x in dezelfde speelronde bts gehad.
bij de top 4 is dat 9x
bij de top 3 is dat 14x
bij de top 2 is dat 17x
Gemiddeld komt BTS NO 3x per speelronde en dus 6x wel BTS
haal je er dan een 4e bij dan wordt het weer minder, met twente erbij 319 en met een 5e Heracles 301.-
bij de top 4 is dat 9x
bij de top 3 is dat 14x
bij de top 2 is dat 17x
Ik kan haast niet geloven dat deze strategie gaat werken. Natuurlijk is het zo dat in vele wedstrijden beide ploegen weten te scoren maar er is van de 10 wedstrijden altijd wel één ploeg die niet weet te scoren.
Ik ben benieuwd naar je strategie en hoop dat het gaat werken, ik ga je volgen. Ik zou dit overigens niet met echt geld proberen maar gewoon fictief in dit topic bijhouden. Dan kan je nooit nat gaan.
Succes!
Ik ben benieuwd naar je strategie en hoop dat het gaat werken, ik ga je volgen. Ik zou dit overigens niet met echt geld proberen maar gewoon fictief in dit topic bijhouden. Dan kan je nooit nat gaan.
Succes!
Hakuna Matatttta.
louweeh:
Verder met onderzoek, zo heb ik uitgezocht dat als je bijv dit voetbal jaar elke ronde 10 euro had gezet op BTS bij hveen en nec dat je dan 312 euro winst had gemaakt tot nog toe.
bij de top 4 is dat 9x
bij de top 3 is dat 14x
bij de top 2 is dat 17x
bij de top 4 is dat 9x
bij de top 3 is dat 14x
bij de top 2 is dat 17x
Speel je BTS hveen, nac en rkc dan als combi of los bij die winst van 344?
Ja klopt allemaal combi's
ben er van overtuigd dat je hier winst mee maakt maar vraagt wel veel discipline :o
ben er van overtuigd dat je hier winst mee maakt maar vraagt wel veel discipline :o