Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Binnen 7 stappen succes

Hierbij een aangepaste versie van wat er al was (7 stappen naar € 500 winst).

Waarom aangepast:
- Na je 1e verzekering al € 20,- winst waardoor je hem opnieuw kan zetten.
- Na je 2e verzekering heb je al een winst opgebouwd van € 80,- terwijl je pas 5 bets hebt geplaatst.

Daarnaast gaan mijn voorkeur uit naar bets die Over 2,5 of BTS hebben.
Vooral de BTS hebben in mijn ogen veel value.

Hieronder mijn strategie:

Ik ga komende week starten met deze strategie, ik ben benieuwd.

Tips en op- of aanmerkingen uiteraard altijd welkom!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjustmoney in 26-10-2014 12:18 Hulp en advies
in 26-10-2014 12:18 Hulp en advies
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
20vthengelo:
kakitani:
20vthengelo:
Dit bewijst eens te meer dat mensen echt helemaal verkeerd bezig zijn met geld en wedden: je stelt voor jezelf een doel om € 500 euro te winnen met een inleg van € 20,- en binnen 7 bets. Chapeau als het je lukt hoor, daar niet van, maar de hebzucht druipt van die laatste post af.

Jouw aanpak is toch niet logisch? Wie gaat na 4 of 5 bets van een inzet van €20,- naar € 140,-. Ik persoonlijk vind € 20,- best veel voor een bet, nimmer zou ik eraan denken om meer dan 100 euro ergens op te wedden, ongeacht mijn bankroll. Ik denk dat er heel veel mensen zo denken.

wat betreft mijn aanpak: die heb ik niet. Ik speel waar ik zin in heb en waar ik me goed bij voel. Soms voegt het een extra dimensie aan een wedstrijd toe en wordt een saaie zaterdagavond wedstrijd toch nog een beetje leuk...

Je beoordeelt iemand's aanpak door zijn inzet met jouw gemiddelde bankroll te vergelijken? Beetje apart lijkt me dat. Als je het systeem goed had nagelezen had je namelijk ook al doorgehad dat je nergens met meer dan 20 Euro van je eigen geld inzet. Sterker nog, na 3 stappen kan je al geen verlies meer maken; je kan alleen nog maar geen winst maken.

Daarnaast is het misschien wel ietwat vreemd dat jij het meer dan eens hebt over hebzucht terwijl je doodleuk meld dat je zelf wed zodat ze zaterdagavond toch nog een beetje leuk wordt. Is van Barneveld dan ook hebberig omdat hij voor het geld is gaan darten terwijl ik voor een leuke avond dart?
0 Vind ik leuk's
Inmiddels stap3 hier. Ik volg dit stappenplan met iets hogere odds(rond de 1,7), eveneens andere stappenplan met iets lagere ofds (rond1,4).

Reeds done:

Shaktar poltova 2,5goal
Dnipro-volyn 1,5goal
10€ naar 16,08€

Qpr-aston villa 1,5goal
Bologna-trapani 1,5goal
Rio ave-penafiel
16,08€ naar 28,45

Deze middag
Stap3
Cska-torpedo 2,5goal
28,45 @1,65 eventueel naar 46,94€
Bed gebasseerd op doelsaldos beiden teams. Voral cska thuis scoort zeer vlot.

Zoals je zier speel ik het stappenplan voor 10€
0 Vind ik leuk's
snku:
20vthengelo:
kakitani:
20vthengelo:
Dit bewijst eens te meer dat mensen echt helemaal verkeerd bezig zijn met geld en wedden: je stelt voor jezelf een doel om € 500 euro te winnen met een inleg van € 20,- en binnen 7 bets. Chapeau als het je lukt hoor, daar niet van, maar de hebzucht druipt van die laatste post af.

Jouw aanpak is toch niet logisch? Wie gaat na 4 of 5 bets van een inzet van €20,- naar € 140,-. Ik persoonlijk vind € 20,- best veel voor een bet, nimmer zou ik eraan denken om meer dan 100 euro ergens op te wedden, ongeacht mijn bankroll. Ik denk dat er heel veel mensen zo denken.

wat betreft mijn aanpak: die heb ik niet. Ik speel waar ik zin in heb en waar ik me goed bij voel. Soms voegt het een extra dimensie aan een wedstrijd toe en wordt een saaie zaterdagavond wedstrijd toch nog een beetje leuk...

Je beoordeelt iemand's aanpak door zijn inzet met jouw gemiddelde bankroll te vergelijken? Beetje apart lijkt me dat. Als je het systeem goed had nagelezen had je namelijk ook al doorgehad dat je nergens met meer dan 20 Euro van je eigen geld inzet. Sterker nog, na 3 stappen kan je al geen verlies meer maken; je kan alleen nog maar geen winst maken.

Daarnaast is het misschien wel ietwat vreemd dat jij het meer dan eens hebt over hebzucht terwijl je doodleuk meld dat je zelf wed zodat ze zaterdagavond toch nog een beetje leuk wordt. Is van Barneveld dan ook hebberig omdat hij voor het geld is gaan darten terwijl ik voor een leuke avond dart?

Ik kan nu opnieuw proberen uit te leggen wat ik bedoel, maar ik vrees dat dat vruchteloos zal zijn.

Gast, als jij het voor elkaar krijgt om met € 20,- zover te komen dat je al € 245,- (of wat ook in dat stappenplan staat) hebt gewonnen en je besluit dat dat nog niet genoeg is en je zet die hele meuk nog eens in, dan ben je in mijn boekje een hebberig kereltje. Volgens mij is 'succes' ook weten wanneer je je winst moet pakken en dat het mooi is geweest.

En jouw van Barneveld vergelijking: je snapt er volgens mij nog niet heel veel van, of wel?
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Inmiddels stap3 hier. Ik volg dit stappenplan met iets hogere odds(rond de 1,7), eveneens andere stappenplan met iets lagere ofds (rond1,4).

Reeds done:

Shaktar poltova 2,5goal
Dnipro-volyn 1,5goal
10€ naar 16,08€

Qpr-aston villa 1,5goal
Bologna-trapani 1,5goal
Rio ave-penafiel
16,08€ naar 28,45

Deze middag
Stap3
Cska-torpedo 2,5goal
28,45 @1,65 eventueel naar 46,94€
Bed gebasseerd op doelsaldos beiden teams. Voral cska thuis scoort zeer vlot.

Zoals je zier speel ik het stappenplan voor 10€

Ik doe Cska-torpedo 2,5goal met je mee.
Meestal als ik ergens op wed gaat het mis, dus wie weet :)
0 Vind ik leuk's
20vthengelo:

Ik kan nu opnieuw proberen uit te leggen wat ik bedoel, maar ik vrees dat dat vruchteloos zal zijn.

Gast, als jij het voor elkaar krijgt om met € 20,- zover te komen dat je al € 245,- (of wat ook in dat stappenplan staat) hebt gewonnen en je besluit dat dat nog niet genoeg is en je zet die hele meuk nog eens in, dan ben je in mijn boekje een hebberig kereltje. Volgens mij is 'succes' ook weten wanneer je je winst moet pakken en dat het mooi is geweest.

En jouw van Barneveld vergelijking: je snapt er volgens mij nog niet heel veel van, of wel?

Hebberig kereltje als je na 245 Euro meer wilt? Dan ga je schrikken als je ziet wat mensen in het buitenland allemaal inzetten..

Daarnaast snap ik er misschien niet veel van, maar ik ben niet diegene die martingalen een serieus systeem noemt :-(. Ach, heb al gemerkt dat je het niet zo hebt op een kritische blik op je preken, dus ik zal het bij deze ook verder laten rusten.
0 Vind ik leuk's
snku:
20vthengelo:

Hebberig kereltje als je na 245 Euro meer wilt? Dan ga je schrikken als je ziet wat mensen in het buitenland allemaal inzetten..

Daarnaast snap ik er misschien niet veel van, maar ik ben niet diegene die martingalen een serieus systeem noemt :-(. Ach, heb al gemerkt dat je het niet zo hebt op een kritische blik op je preken, dus ik zal het bij deze ook verder laten rusten.

"Kritische preken" zijn van harte welkom hoor. Ik snap niet waar je die uitspraak op baseert.

Oké, nog één keer. Je begint met € 20,-. Mensen die met dat bedrag beginnen, zijn in het algemeen geen maflanders die honderden euro's zonder blikken of blozen over tafel smijten. Dat ben je toch wel met me eens? Dus er spreekt al een bepaalde mate van voorzichtigheid uit het feit dat je op een dergelijk niveau wedt.

Dan komen de eerste bets binnen die goed zijn. Dat kan ook wel, want odds van rond 1.75 zijn goed te spelen, als je weet wat je uitzoekt. Dan kom je op een punt dat je dus die € 245,- in moet gaan zetten. Maar een paar dagen terug begon je nog heel rustig met € 20,-. Mensen die op dat niveau wedden zullen € 245,- toch als een behoorlijke klap geld ervaren? Waarom niet die € 245,- direct terugboeken nu je er nog de beschikking over hebt? Ik kan nu wel als een wijze papa gaan vertellen wat je allemaal met dat geld kan doen, maar ook jij zal dat een fors bedrag vinden. Niet dan?

En ja, wat men in het buitenland inzet. Volgens mij hebben we in ons kikkerlandje daar ook wel een handje van. Maar iemand die het heel normaal vindt om € 250,- in één keer in te zetten, start toch niet met een 'lullig' bedragje van € 20,-? Die trekt toch meteen de kanonnen naar buiten?

Dat was dus mijn aanmerking over deze strategie. Dat rijmt voor mij niet...
0 Vind ik leuk's
Daniel ik hoop dat je deze keer dan wel wint!
Positief denken is de boodschap
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Daniel ik hoop dat je deze keer dan wel wint!
Positief denken is de boodschap

Ik ga het proberen :d
0 Vind ik leuk's
Blijkbaar zijn u ets vervloekt. Gelieve niet meer mee te spelen met mij ;). 89ste minuut nog open kans gemist en 90ste minuut binnenkant paal. 38ste minuut al 2-0 dus dacht echt dit wordt een makkir
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Blijkbaar zijn u ets vervloekt. Gelieve niet meer mee te spelen met mij ;). 89ste minuut nog open kans gemist en 90ste minuut binnenkant paal. 38ste minuut al 2-0 dus dacht echt dit wordt een makkir

Haha inderdaad, overal waar ik op wed gaat het mis :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.