Strategie: Binnen 7 stappen succes
Hierbij een aangepaste versie van wat er al was (7 stappen naar € 500 winst).
Waarom aangepast:
- Na je 1e verzekering al € 20,- winst waardoor je hem opnieuw kan zetten.
- Na je 2e verzekering heb je al een winst opgebouwd van € 80,- terwijl je pas 5 bets hebt geplaatst.
Daarnaast gaan mijn voorkeur uit naar bets die Over 2,5 of BTS hebben.
Vooral de BTS hebben in mijn ogen veel value.
Hieronder mijn strategie:
Ik ga komende week starten met deze strategie, ik ben benieuwd.
Tips en op- of aanmerkingen uiteraard altijd welkom!
Waarom aangepast:
- Na je 1e verzekering al € 20,- winst waardoor je hem opnieuw kan zetten.
- Na je 2e verzekering heb je al een winst opgebouwd van € 80,- terwijl je pas 5 bets hebt geplaatst.
Daarnaast gaan mijn voorkeur uit naar bets die Over 2,5 of BTS hebben.
Vooral de BTS hebben in mijn ogen veel value.
Hieronder mijn strategie:
Ik ga komende week starten met deze strategie, ik ben benieuwd.
Tips en op- of aanmerkingen uiteraard altijd welkom!
in 26-10-2014 12:18 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Eerste test inderdaad door Bayern München verloren..
Ik doe nog 2 testen voordat ik er echt mee ga starten:
TEST (2):
Stap 1: € 20 -> @1,75 -> € 35
VVV Venlo - MVV Maastricht | @1,75
Ik doe nog 2 testen voordat ik er echt mee ga starten:
TEST (2):
Stap 1: € 20 -> @1,75 -> € 35
VVV Venlo - MVV Maastricht | @1,75
Leuke aanpassing op het stappenplan al vind ik persoonlijk winst op een voetbal team aardig riskant voor een stappenplan.
Ook al lijken ze zo mooi, bijvoorbeeld twente tegen excelsior dan zeggen de meeste twente maar er komt te vaak toch een verassing.
Dan zou ik bij voetbal wedstrijden toch eerder op goals gaan en wil je niet op goals gaan dan eerder een (hoge) + handicap in je voordeel. Met voetbal en dan een winnend team pakken liggen je kansen op 33% (oke niet helemaal zo want een favoriet heeft natuurlijk meer kans) maar als je handicap doet dan verhoog je je sowieso je winst kansen. En goals hoe lager hoe beter al is een combi maken met alleen over 0,5 goals ook weer riskant. Zelf zou ik dan denk ik voor over 1.5 gaan die veel kans maken. Al ben ik zelf meer van tennis wedden.
Ook al lijken ze zo mooi, bijvoorbeeld twente tegen excelsior dan zeggen de meeste twente maar er komt te vaak toch een verassing.
Dan zou ik bij voetbal wedstrijden toch eerder op goals gaan en wil je niet op goals gaan dan eerder een (hoge) + handicap in je voordeel. Met voetbal en dan een winnend team pakken liggen je kansen op 33% (oke niet helemaal zo want een favoriet heeft natuurlijk meer kans) maar als je handicap doet dan verhoog je je sowieso je winst kansen. En goals hoe lager hoe beter al is een combi maken met alleen over 0,5 goals ook weer riskant. Zelf zou ik dan denk ik voor over 1.5 gaan die veel kans maken. Al ben ik zelf meer van tennis wedden.
QPR vs Aston Villa more then 2,5 goals @2.05
Dit stappenplan zit er wat mooier uit als je het mij vraagt.
Ben zelf al begonnen met stap 1: EU 20 -> @1,87 -> EU 37,46
Libertad - Deportivo Capiata 1.
Edmonton Oil Kings - Moose Jaw Warriors 1.
Banes - Kokkinakis 2.
Ben zelf al begonnen met stap 1: EU 20 -> @1,87 -> EU 37,46
Libertad - Deportivo Capiata 1.
Edmonton Oil Kings - Moose Jaw Warriors 1.
Banes - Kokkinakis 2.
0108daniel:
Waar heb jij deze bet op gebaseerd? Wat mij was opgevallen is dat beide ploegen weinig scoren tot nu toe. In een ander topic laat je weten zoveel bets te verliezen en dat je niet goed weet hoe dat kan. Stappenplannen zijn misschien leuk om te doen, en soms winstgevend, maar je moet denk ik uitkijken dat je niet opzoek gaat naar bepaald odds die je "nodig hebt" voor een stap in een stappenplan.
Misschien makkelijk van mij om op deze verliezende pick te reageren maar het viel me gewoon op en misschien helpt het je.
multimaker:
Waar heb jij deze bet op gebaseerd? Wat mij was opgevallen is dat beide ploegen weinig scoren tot nu toe. In een ander topic laat je weten zoveel bets te verliezen en dat je niet goed weet hoe dat kan. Stappenplannen zijn misschien leuk om te doen, en soms winstgevend, maar je moet denk ik uitkijken dat je niet opzoek gaat naar bepaald odds die je "nodig hebt" voor een stap in een stappenplan.
Misschien makkelijk van mij om op deze verliezende pick te reageren maar het viel me gewoon op en misschien helpt het je.
0108daniel:
Gekeken naar de statastieken, vooruitzichter, spelers, reviews van andere gekeken waar ook hun more then 2,5 goals hebben.
Maarja had er weer beter niet op kunnen inzetten.
0108daniel:
Gekeken naar de statastieken, vooruitzichter, spelers, reviews van andere gekeken waar ook hun more then 2,5 goals hebben.
multimaker:
0108daniel:
Misschien heb je hier wat aan: (zie strategie verderop Over 2,5 en BTS)
http://i58.tinypic.com/28syn7r.png">
Let op: Omdat er nu pas 4 wedstrijden waren gespeeld moeten ze (met deze strategie) minimaal 24 goals hebben gemaakt om over 2,5 te zetten.
Stap 1 goed gegaan dus nu naar stap 2: 37,46 EU -> @1,91 -> 71,55 EU
Kapric - Braschinsky
Hesse - Siniakova
Berrer - Ehrat
Kapric - Braschinsky
Hesse - Siniakova
Berrer - Ehrat
kakitani:
Kapric - Braschinsky
Hesse - Siniakova
Berrer - Ehrat
Kapric - Braschinsky
Hesse - Siniakova
Berrer - Ehrat
Is dit een combo?
0108daniel:
Is dit een combo?
kakitani:
Kapric - Braschinsky
Hesse - Siniakova
Berrer - Ehrat
Kapric - Braschinsky
Hesse - Siniakova
Berrer - Ehrat
Is dit een combo?
Ja, lage quotes allemaal 1,22 , 1,22 , 1,28.