Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Stoppen met wedden op sportwedstrijden, wie ook?

Ik heb hier een tijd over nagedacht maar uiteindelijk heb ik besloten om ermee te stoppen. Het ging teveel mij beheersen, zowel qua tijd als hoe ik me voelde. Op een vooral negatieve manier. Natuurlijk telt ook mee dat ik weleens won maar te vaak verloor. Achteraf was misschien ook sprake van een kleine verslaving. Nu kies ik voor mezelf en rust.

Ik ben benieuwd of anderen ook gestopt zijn of tips hebben. Zo heb ik al de sites waarvan ik lid ben/was in mijn hosts file gezet zodat ik ze niet zomaar meer kan openen.

15 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag johandebruin in 9-01-2020 13:02 Hulp en advies
in 9-01-2020 13:02 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik denk dat je alleen maar de juiste keuze hebt gemaakt door te stoppen met sportweddenschappen. Als het je te veel gaat beheersen lijkt het mij niet de weg die je moet inslaan. Helemaal niet als het je op een negatieve manier beïnvloed. Ik nooit actief gestopt maar laat het mijn leven niet beheersen. Ik weet wat ik per maand wil besteden, zie het vooral als fun en nooit een manier om geld te verdienen, dat gaat mij toch nooit lukken.

Wat bedoel je met hosts file?

6 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Ook ik heb dit al meermaals overwogen.... maar toch blijf ik verder gaan. Niet uit verslaving maar blijft gewoon ontspanning voor mij naast men stresserende job. En sinds enkele maanden ben ik op een betting platform actief waar ik door slim te spelen iedere week minstens 50% van men bet amount terug krijg ook al zijn de bets verliezend. Goede manier om die bankroll en swings onder controle te houden

4 Vind ik leuk's

Heel verstandig Johan, zouden veel meer mensen moeten doen

4 Vind ik leuk's

Ik heb nog wel een tip voor je:

Torino +2.5 total @1.9

Even serieus, dit is een forum voor sportweddenschappen. Vrijwel iedereen die online komt regelmatig is vrij actief. Als je het niet meer wilt doen, dan zou ik adviseren om hier weg te blijven.

6 Vind ik leuk's
Op do. jan.. 2020, 19:18 schreef gulzig:

Heel verstandig Johan, zouden veel meer mensen moeten doen

Klopt gulzig. Jij zou idd dringend moeten stoppen.

6 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Op do. jan.. 2020, 17:59 schreef HodlerPicks:

Ook ik heb dit al meermaals overwogen.... maar toch blijf ik verder gaan. Niet uit verslaving maar blijft gewoon ontspanning voor mij naast men stresserende job. En sinds enkele maanden ben ik op een betting platform actief waar ik door slim te spelen iedere week minstens 50% van men bet amount terug krijg ook al zijn de bets verliezend. Goede manier om die bankroll en swings onder controle te houden

“Minstens 50% van mijn bet amount terug krijg” ? wat bedoel je daar mee?

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Op vr. jan.. 2020, 00:34 schreef jeronimo:

Op do. jan.. 2020, 17:59 schreef HodlerPicks:

“Minstens 50% van mijn bet amount terug krijg” ? wat bedoel je daar mee?

Er is een platform waar je door het volgen van een paar simpele regeltjes 50% tot zelfs 100% van je eigen inleg terugkrijgt als rebate. Als je daar meer info over wil, kan je me altijd een PM sturen. Ik wil niet spammen in deze post. Maar ik ga i hier een topic van maken vandaag.

Het lijkt wel te mooi om waar te zijn maar het platform waar ik het over heb is al enkele jaren actief en meer dan 10 vooraanstaande bookmakers zoals betfair, bingoal bieden het product van dit platform ook aan, enkel hebben betfair en andere die hun product gebruiken niet deze cashback optie.

Bericht gewijzigd door HodlerPicks op vr 10 jan. 2020, 11:43
1 Vind ik leuk's

Als je voelt dat het wedden een negatieve invloed op je heeft en/of je het niet meer leuk vindt is het inderdaad beter om te stoppen. En beter stoppen als het nog maar een "kleine" verslaving is dan dat het een serieus grote verslaving is geworden. Vervang de tijd die je ermee uitspaart door leuke en zinvolle dingen, en dan zal je er nooit spijt van hebben dat je ermee gestopt bent. Succes gewenst!

5 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Als je weet hoe je een hosts file moet gebruiken, dan vrees ik dat geen enkele lokale it-wijziging jou kan tegenhouden. Daar ben je dan te slim voor.

Belgen kunnen zich alvast laten opnemen in een lijst zodat ze niet meer kunnen spelen op Belgische websites. Ik weet niet of je dit als buitenlander ook kan aanvragen.

3 Vind ik leuk's
johandebruin Topic starter Geplaatst 13 jan. 2020 om 09:58

Tot nu toe mis ik het totaal niet en m'n portemonnee vindt het ook niet erg.

Ik blijf wel even hier hangen om te proberen een waardebon in de wacht te slepen met één van de tipcompetities ;)

Bericht gewijzigd door johandebruin op ma 13 jan. 2020, 09:59
1 Vind ik leuk's
diep in het rood, altijd verlies

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.