Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spreadsheet (excel) voor bijhouden van combi weddenschappen

beste medestrijders

is er iemand die een makkelijke sheet heeft voor het bijhouden van de combi weddenschappen?

of zijn deze er niet ?

alvast bedankt :D

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagruudlagrand in 27-11-2020 13:18 Hulp en advies
in 27-11-2020 13:18 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik ben ook wel benieuwd of iemand deze sheet heeft. Ik lees daarom even mee.

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Niemand ?😢

0 Vind ik leuk's

Zo moeilijk is het niet.. echter het hangt af hoe je die wilt maken en wat wil je bijhouden? Er zijn via Google / YouTube genoeg formules en of voorbeelden te vinden over hoe te doen ;)

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Dat geloof ik graag. Ben er alleen helemaal niet in thuis, dus had de hoop dat ze hier voor het oprapen lagen 🤣

0 Vind ik leuk's

Wat wil je zien? Ik kan wel een deze dagen iets in elkaar flansen voor je.. Maar ik moet wel weten wat je wilt berekenen in de sheat?

Uitslag? Winst/Verlies etc..

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Ik zou graag willen dat ik bovenop de normale dingen als winst en verlies etc mijn wedstrijden in de combo kan zetten, en hoeveel er goed zijn van de 4 of 5 wedstrijden ( combi’s die ik meestal maak) om daar inzicht in te krijgen.

maar dat is misschien lastig ?

0 Vind ik leuk's

Ik weet niet hoe lastig je het jezelf wilt maken, maar op deze manier kun je toch een en ander weergeven. Combi heb ik nu 1 gegeven omdat dit de eerste 'bet' is om inzicht te krijgen welke bet/pick je gekozen hebt in welke combi.

Bericht gewijzigd door martijsvs4 op zo 29 nov. 2020, 11:24
0 Vind ik leuk's

Ja ik snap nooit hoe ik al die formules enz erin krijg, daarom had ik hoop dat iemand een bestandje had 🤣

0 Vind ik leuk's

We hebben geen excel bestandje voor je, maar wel een artikel waar je misschien wat aan hebt! https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/weddenschappen-tracken

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.