Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spelen op 3-tal teams

Vaak zie ik topics passeren van betters die alles lijken te spelen. Ik geef toe dat ik zelf dergelijke dingen ook wel durf te doen. Maar sinds september probeer ik, weliswaar op de achtergrond, een systeem te zoeken. Graag had ik jullie advies en meningen hierover geweten.

Mij viel het op dat, na de zomer, vaak al duidelijk is welke teams het goed doen en welke teams ondermaats presteren. Het lijkt me dan ook interessant om op dergelijke teams te spelen of er net tegen.

Concreet:
Lierse staat al het ganse seizoen onderaan te bengelen in België. Je kan dus quasi wekelijks tegen Lierse betten en toch 75% van je weddenschappen winnen.

Indien je gans het seizoen op KV Kortrijk zou hebben gespeeld zou je ook al aardig wat hebben opgeraapt.

Volgens mij is het wel belangrijk om elke week te spelen en elke week met dezelfde inzet.
Wat denken jullie? Iemand iets soortgelijks ooit geprobeerd met resultaat?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmasherke in 2-02-2015 18:12 Hulp en advies
in 2-02-2015 18:12 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.