Snabbelen - kleine winst
Dag heren,
Ik heb een strategie/manier van spelen die mij een kleine winst oplevert. Hoe speel ik?
Back gedeelte:
- Speel geen odds onder de 1.70, liefts 2.0 of meer
- Speel alleen favorieten uit de top 20 van voetbalwedden
- Speel alleen alleen thuis spelende ploegen
- Inzet is bij mij altijd 2,- euro bij Betfair per gespeelde game
Let wel: je huiswerk doen vergroot je kansen. Speel niet alles klakkeloos.
Lay the draw:
- Ik speel dit om mijn inzet van het back gedeelte lichtjes terug te winnen door te layen
- Ik speel alleen wedstrijden waarbij beide tegenstanders dichtbij de 2.0 liggen
- Ik speel alleen inplay
- Ik lay altijd 3,- euro
Uitleg waarom ik op deze manier speel:
Over het algemeen gaan de tips van voetbalwedden goed tot redelijk goed. Mijn strike rate ligt boven de 50%, exact weet ik het niet. Door 2.0 of erboven te spelen maak je altijd winst als je maar boven deze 50% blijft scoren. Hiermee geef ik al aan dat bij een slechte week het natuurlijk anders uit kan pakken.
Layen doe ik puur om een kleine winst terug te pakken. Doordat tegenstanders dicht bij elkaar liggen zal de kans op winst bij een doelpunt groter zijn. Ik speel dit altijd inplay zodat ik kan cashen als ik het voldoende vind of mijn gevoel er niet goed bij is. De kunst zit hem hier in de minimalen soms pak ik 0,30 cent winst, soms 2,- euro. Al komt er een gedeelte terug van mijn back bets dan ben ik hier tevreden mee.
De winst die het mij oplevert ligt gemiddeld rond de 3,- euro per dag.
Voor vandaag: 2,10 euro winst tot nog toe
Gister: 7,13 euro winst
Eergister: 0,- euro winst (4,- eu gewonnen en 4,- verloren)
Dag daarvoor: 5,08 winst
Aankomend weekend ben ik een weekend weg op de boot. Vanaf maandag is het mijn bedoeling om de bets hier bij te houden voor degene die het intressant vind.
Ik heb een strategie/manier van spelen die mij een kleine winst oplevert. Hoe speel ik?
Back gedeelte:
- Speel geen odds onder de 1.70, liefts 2.0 of meer
- Speel alleen favorieten uit de top 20 van voetbalwedden
- Speel alleen alleen thuis spelende ploegen
- Inzet is bij mij altijd 2,- euro bij Betfair per gespeelde game
Let wel: je huiswerk doen vergroot je kansen. Speel niet alles klakkeloos.
Lay the draw:
- Ik speel dit om mijn inzet van het back gedeelte lichtjes terug te winnen door te layen
- Ik speel alleen wedstrijden waarbij beide tegenstanders dichtbij de 2.0 liggen
- Ik speel alleen inplay
- Ik lay altijd 3,- euro
Uitleg waarom ik op deze manier speel:
Over het algemeen gaan de tips van voetbalwedden goed tot redelijk goed. Mijn strike rate ligt boven de 50%, exact weet ik het niet. Door 2.0 of erboven te spelen maak je altijd winst als je maar boven deze 50% blijft scoren. Hiermee geef ik al aan dat bij een slechte week het natuurlijk anders uit kan pakken.
Layen doe ik puur om een kleine winst terug te pakken. Doordat tegenstanders dicht bij elkaar liggen zal de kans op winst bij een doelpunt groter zijn. Ik speel dit altijd inplay zodat ik kan cashen als ik het voldoende vind of mijn gevoel er niet goed bij is. De kunst zit hem hier in de minimalen soms pak ik 0,30 cent winst, soms 2,- euro. Al komt er een gedeelte terug van mijn back bets dan ben ik hier tevreden mee.
De winst die het mij oplevert ligt gemiddeld rond de 3,- euro per dag.
Voor vandaag: 2,10 euro winst tot nog toe
Gister: 7,13 euro winst
Eergister: 0,- euro winst (4,- eu gewonnen en 4,- verloren)
Dag daarvoor: 5,08 winst
Aankomend weekend ben ik een weekend weg op de boot. Vanaf maandag is het mijn bedoeling om de bets hier bij te houden voor degene die het intressant vind.
in 25-09-2014 18:08 Hulp en advies