Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Screenshots van je verliezen en winsten

Hallo,
Post hier je screens met je winsten of verliezen. Deel jou combos,singles met ons :)
Je kan screenshots uploaden via de volgende website:
- www.tinypic.com
- www.imageshack.us
- www.postimage.org
- www.photobucket.com
Voor vragen over het uploaden van screens neem contact met Dr. Prof. Kurdy in de chat.
Groeten,
Dr. Prof. Kurdy
Edit door vw-crew:
Links naar sites toegevoegd waar iedereen foto's kan uploaden.
Edit door vw-crew:
Plaats je screenshot zonder je inzet en zonder je eventuele winst. Verwijder deze eerst óf blur deze weg zodat je niet meer kunt zien wat de inzet is geweest.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkurdy in 17-01-2012 21:58 Hulp en advies
in 17-01-2012 21:58 Hulp en advies
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
vivoex:
waar blijven de screens mensen? kom op, posten die zooi
ik heb een goed dagje achter de rug (al mijn bets in de chat gepost)
http://i.imgur.com/uBXN7.jpg">

Hoe staat het met je projectje van het layen van ploegen die vlak voor het einde op voorsprong staan? Ben wel benieuwd naar de resultaten! :)
(Op de lange termijn, natuurlijk!)

Was ene tijdje gestopt, dus helemaal niks meer aan dat project gedaan :P ga binnenkort weer verder en die topic weer nieuw leven inblazen. de start ervan ging opzich wel goed.
0 Vind ik leuk's
vivoex:
jeroenunibet81:
vivoex:
waar blijven de screens mensen? kom op, posten die zooi
ik heb een goed dagje achter de rug (al mijn bets in de chat gepost)
http://i.imgur.com/uBXN7.jpg">

Hoe staat het met je projectje van het layen van ploegen die vlak voor het einde op voorsprong staan? Ben wel benieuwd naar de resultaten! :)
(Op de lange termijn, natuurlijk!)

Was ene tijdje gestopt, dus helemaal niks meer aan dat project gedaan :P ga binnenkort weer verder en die topic weer nieuw leven inblazen. de start ervan ging opzich wel goed.

lekker dagje gehandeld Vivoex.
Hoe komt het dat je PSV over 2,5 en Feyenoord match odds fout hebt :o Feyenoord is thuis erg sterk en Psv scoort gemakkelijk thuis he :)
Maar toch goed gedaan.
Misschien iets waar je eens op moet gaan letten. Steeds vaker komen ploegen terug van een 0-2 achterstand naar een 2-2 gelijkspel. Misschien een 0-2 tussenstand gaan layen? :)
0 Vind ik leuk's
[quote]
lekker dagje gehandeld Vivoex.
Hoe komt het dat je PSV over 2,5 en Feyenoord match odds fout hebt :o Feyenoord is thuis erg sterk en Psv scoort gemakkelijk thuis he :)
Maar toch goed gedaan.
Misschien iets waar je eens op moet gaan letten. Steeds vaker komen ploegen terug van een 0-2 achterstand naar een 2-2 gelijkspel. Misschien een 0-2 tussenstand gaan layen? :)
bij beiden under2.5's was het de bedoeling om weer een surewin te layen, wat dus hard faalde door vroege goals :P
en ik vond de odd voor feyenoord te laag @ 1.47. Maar achteraf gezien was het wel terecht. Feyenoord is gewoon in vorm en Guidetti.
3 domme bets dus opzich. maarja die bets blijf je altijd houden. Als je het maar wel weet te compenseren met goede bets :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.