Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Screenshots van je verliezen en winsten

Hallo,
Post hier je screens met je winsten of verliezen. Deel jou combos,singles met ons :)
Je kan screenshots uploaden via de volgende website:
- www.tinypic.com
- www.imageshack.us
- www.postimage.org
- www.photobucket.com
Voor vragen over het uploaden van screens neem contact met Dr. Prof. Kurdy in de chat.
Groeten,
Dr. Prof. Kurdy
Edit door vw-crew:
Links naar sites toegevoegd waar iedereen foto's kan uploaden.
Edit door vw-crew:
Plaats je screenshot zonder je inzet en zonder je eventuele winst. Verwijder deze eerst óf blur deze weg zodat je niet meer kunt zien wat de inzet is geweest.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkurdy in 17-01-2012 21:58 Hulp en advies
in 17-01-2012 21:58 Hulp en advies
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Deze mag in het Drawlay-kruip-door-'t-oog-van-de-naald-plakboek:

De favoriet komt met 0-1 achter in min. 43. Dat is dus kak. Hopen op meer doelpunten.

Minuut 85: nog altijd 0-1 :(. De odd staat eindelijk bijna op 4.9. Kan ik dus break-even draaien.

Minuut 89: odd staat op 6.2, ik vind het goed, heb 45 minuten moeten zweten, ik pak minimale winst, heb echt geen zin in een 90+ doelpunt (denk aan swansea-chelsea). Ik back dus, geef 4/5 van mijn mogelijke winst terug.

Minuut 90: het wordt 1-1! Wat een geluk. Ik had 3.9 x mijn inzet verloren als ik greedy was geworden en 5/5 had willen pakken. Door 4/5e terug te geven, win ik minimaal 1/5e :)

Lucky, winst is erg klein, maar het voelt gewoon goed. Een "outplay-the-bookie/betfair" :)

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 08:16
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Mijn devies: laat mensen vrij en zelf nadenken ipv te censureren / controleren.
Jullie liberalen houden nooit rekening met de zwakkeren in de samenleving. Thijspronk en Leonardo1965 hebben nu eenmaal bescherming nodig, Chomponthis2005. Leer ermee leven.
Maar inderdaad wel jammer van dit topic, dat immers maar om één ding draaide: sappigheid. En als iemand een weddenschap wint met een quote van zeg, 300, dan hangt de sappigheid daarvan toch wel een beetje samen met de inzet.
Maar VW-Crew heeft natuurlijk ook gelijk, met al die lotto-miljonairs hier op het forum zegt een inzet van 100 euro of meer gewoon helemaal niets.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
chomponthis2005:
Deze mag in het Drawlay-kruip-door-'t-oog-van-de-naald-plakboek:
http://i44.tinypic.com/m8pnvb.jpg">
De favoriet komt met 0-1 achter in min. 43. Dat is dus kak. Hopen op meer doelpunten.
Minuut 85: nog altijd 0-1 :(. De odd staat eindelijk bijna op 4.9. Kan ik dus break-even draaien.
Minuut 89: odd staat op 6.2, ik vind het goed, heb 45 minuten moeten zweten, ik pak minimale winst, heb echt geen zin in een 90+ doelpunt (denk aan swansea-chelsea). Ik back dus, geef 4/5 van mijn mogelijke winst terug.
Minuut 90: het wordt 1-1! Wat een geluk. Ik had 3.9 x mijn inzet verloren als ik greedy was geworden en 5/5 had willen pakken. Door 4/5e terug te geven, win ik minimaal 1/5e :)
Lucky, winst is erg klein, maar het voelt gewoon goed. Een "outplay-the-bookie/betfair" :)

Toch nog mooi uitgedraaid voor u!!
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
?
Ik nam in al mijn onschuld aan dat het over jezelf ging toen je zei dat mensen op een dergelijke manier in bescherming genomen moesten worden. Ik heb me blijkbaar vergist.
Maar over wie had je het dan wel precies eigenlijk?
0 Vind ik leuk's
Doodzonde Kurdy !!
0 Vind ik leuk's
Kurdy: dit zijn zulke vervelende combi's! Ik leef met je mee... :s
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kurd egt jammer, degene waarvan ik het zeker weten niet had gedacht, begonnen nog wel zo sterk eerste kwart. :(
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Bedankt voor de reacties nu kan ik met een goed gevoel slapen en een nieuwe combo maken :d (y)
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
vw-crew:
Kurdy: dit zijn zulke vervelende combi's! Ik leef met je mee... :s
Hoezo? Hoeveel is Kurdy misgelopen dan?
0 Vind ik leuk's
bartieee:
Maar het is wel fijn om te zien of anderen ook serieus wedden of dat er om slecht 50 cent gespeeld wordt. Ik heb namelijk meer vertrouwen in mensen die zelf ook flink durven in te zetten op hun tips dan in mensen die misschien wel heel veel risico nemen terwijl het toch nergens om gaat.
Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen zich misschien gek laten maken, maar ik vind persoonlijk dat het niet de taak van de crew is om dit op te lossen. Maargoed dat is slechts mijn bescheiden mening!

mojos:
Ik zie het heel simpel, om te wedden moet je 18 plus zijn, dus oud genoeg om teweten wat je wel en niet kan doen. Beetje belachelijk dat iemand zijn forse winsten niet mag tonen.
Ik bedoel dit is toch helemaal niet de taak van VW ?

Volledig mee eens. (y)
Ten eerste sowieso de leeftijd is van belang (18+), alhoewel er vast minderjarigen gokken met gegevens van hun familieleden/broers/ouders maar dat terzijde want op het internet kun je zulke info ook heel makkelijk vinden dus wat maakt het uit of je inzetbedragen wel of niet ziet, alsof iemand dan daardoor ook zulke bedragen gaat spelen, ieder is toch verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten? laat iemand dit voor zichzelf bepalen, wie weet gebeurt dat wel ja en wint diegene daardoor toevallig een fors bedrag. Bovendien is zoiets niet zo 123 simpel te doen, maw dan moet je wel de middelen er voor hebben. En winstbedragen, daar maakt het al helemaal niet voor uit tenzij de quotering ook nog eens weggeschrapt moet worden, dan heeft het niet eens zin meer wat te plaatsen vind ik.
Daarnaast vind ik het los van vorenstaande nog belangrijker dat mensen die hier wat plaatsen vooral mbt 'tips' (voor zover je ze tips kunt noemen) juist wel duidelijk is wat diegene inzet op een bepaalde wedstrijd, want wie weet speelt diegene wel 0,50 cent op een quotering van 10, met maar een aantal teams en tja dan moeten mensen denken dat het gaat om een serieuze weddenschap? terwijl dit natuurlijk (in mijn ogen) een beetje kinderspel is.
Kortom, mijn mening: Staat het forum toe screenshots danwel tips te plaatsen omtrent dit soort dingen, laat dan ook gewoon mensen alles zichtbaar plaatsen en niet gepaint/edit of wat dan ook weggeschrapt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.