Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Screenshots van je verliezen en winsten

Hallo,
Post hier je screens met je winsten of verliezen. Deel jou combos,singles met ons :)
Je kan screenshots uploaden via de volgende website:
- www.tinypic.com
- www.imageshack.us
- www.postimage.org
- www.photobucket.com
Voor vragen over het uploaden van screens neem contact met Dr. Prof. Kurdy in de chat.
Groeten,
Dr. Prof. Kurdy
Edit door vw-crew:
Links naar sites toegevoegd waar iedereen foto's kan uploaden.
Edit door vw-crew:
Plaats je screenshot zonder je inzet en zonder je eventuele winst. Verwijder deze eerst óf blur deze weg zodat je niet meer kunt zien wat de inzet is geweest.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkurdy in 17-01-2012 21:58 Hulp en advies
in 17-01-2012 21:58 Hulp en advies
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Prima idee juiste reactie VW:) (y)
0 Vind ik leuk's
" We willen bezoekers niet gek laten maken door de soms hele hoge inzetten en de bedragen die hiermee gewonnen worden. "
Volgens mij zijn wij gewoon allemaal volwassenen blijkbaar is het weer nodig dat iemand op grond van zijn persoonlijke mening politie agentje moet spelen !
0 Vind ik leuk's
Maar het is wel fijn om te zien of anderen ook serieus wedden of dat er om slecht 50 cent gespeeld wordt. Ik heb namelijk meer vertrouwen in mensen die zelf ook flink durven in te zetten op hun tips dan in mensen die misschien wel heel veel risico nemen terwijl het toch nergens om gaat.
Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen zich misschien gek laten maken, maar ik vind persoonlijk dat het niet de taak van de crew is om dit op te lossen. Maargoed dat is slechts mijn bescheiden mening!
0 Vind ik leuk's
Het is imo geen probleem om te laten zien hoeveel je inzet, maar photoshop dan het bedrag ff van absoluut geld naar relatief geld (units, bijv. 3/10), dan heeft iedereen er wat aan en is het probleem dat anderen zich gek zouden laten maken door grote bedragen ook verholpen. Ik vind het zelf namelijk altijd wel interessant om te zien hoe zwaar iemand op een bepaalde wedstrijd/combo heeft ingezet.
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
cubik:
Volgens mij zijn wij gewoon allemaal volwassenen blijkbaar is het weer nodig dat iemand op grond van zijn persoonlijke mening politie agentje moet spelen !

Was het maar waar!! Wij proberen, naast onze volwassen bezoekers, ook de minder volwassen bezoekers te beschermen tegen té gunstige omstandigheden die bezoekers hier soms om deze website plaatsen. Deze situaties zijn vaak te rooskleurig aangezien veelal positieve weddenschappen geplaatst worden.
Het heeft toch geen waarde of iemand een 1 euro inzet of 100 euro? Je weet zijn/haar totale bankroll niet. 100 euro kan voor iemand heel veel zijn, maar ook heel weinig. Kortom: we staan alleen screenshots toe ZONDER inzet en/of winstbedrag. Lijkt me duidelijk genoeg en heeft absoluut niets te maken met een persoonlijke mening om politie agentje te moeten spelen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
cubik:

Was het maar waar!! Wij proberen, naast onze volwassen bezoekers, ook de minder volwassen bezoekers te beschermen tegen té gunstige omstandigheden die bezoekers hier soms om deze website plaatsen. Deze situaties zijn vaak te rooskleurig aangezien veelal positieve weddenschappen geplaatst worden.
Het heeft toch geen waarde of iemand een 1 euro inzet of 100 euro? Je weet zijn/haar totale bankroll niet. 100 euro kan voor iemand heel veel zijn, maar ook heel weinig. Kortom: we staan alleen screenshots toe ZONDER inzet en/of winstbedrag. Lijkt me duidelijk genoeg en heeft absoluut niets te maken met een persoonlijke mening om politie agentje te moeten spelen.

Ik ben het hier mee eens, ik had hier laatst ook een discussie over in de chat, want sommige mensen willen door zulke screens ook veel winnen en gaan daardoor meer inzetten. Het gaat er niet om hoeveel iemand inzet, maar waarop iemand inzet!!
Daarnaast worden hier veelal winsten geplaatst, de verliezen worden vrijwel nooit vertoond, dus het is ook gewoon een vertekend beeld wat je hier te zien krijgt.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik zie het heel simpel, om te wedden moet je 18 plus zijn, dus oud genoeg om teweten wat je wel en niet kan doen. Beetje belachelijk dat iemand zijn forse winsten niet mag tonen.
Ik bedoel dit is toch helemaal niet de taak van VW ?
0 Vind ik leuk's
mojos:
Ik zie het heel simpel, om te wedden moet je 18 plus zijn, dus oud genoeg om teweten wat je wel en niet kan doen. Beetje belachelijk dat iemand zijn forse winsten niet mag tonen.
Ik bedoel dit is toch helemaal niet de taak van VW ?

Ja maar 18 jaar betekend niet dat iedereen ook even verstandige beslissingen kan nemen.
Daarnaast voelt VW zich waarschijnlijk ook verantwoordelijk voor alle leden hier, dus een verstandige beslissing.
De meesten kunnen zich wel bedenken hoeveel ze maximaal kunnen inzetten, maar sommigen niet (niet iedereen is hetzelfde!!),
dus een beetje te simpel gedacht van jou
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
mojos:
Ik zie het heel simpel, om te wedden moet je 18 plus zijn, dus oud genoeg om teweten wat je wel en niet kan doen. Beetje belachelijk dat iemand zijn forse winsten niet mag tonen. Ik bedoel dit is toch helemaal niet de taak van VW ?
Ja maar 18 jaar betekend niet dat iedereen ook even verstandige beslissingen kan nemen. Daarnaast voelt VW zich waarschijnlijk ook verantwoordelijk voor alle leden hier, dus een verstandige beslissing. De meesten kunnen zich wel bedenken hoeveel ze maximaal kunnen inzetten, maar sommigen niet (niet iedereen is hetzelfde!!), dus een beetje te simpel gedacht van jou

Dat is dan pech voor diegene, als volwassen persoon hoor je teweten hoever je wel en niet kan gaan. VW moet zich daar niet mee bemoeien, dat is niet de taak van deze site. Als ik een oppasser nodig heb dan zoek ik die zelf wel.
Maar goed dit is mijn menig, wat VW doet moeten ze maar zelf weten, is hun site dus ze mogen doen wat ze willen.
0 Vind ik leuk's
bartieee:
Maar het is wel fijn om te zien of anderen ook serieus wedden of dat er om slecht 50 cent gespeeld wordt. Ik heb namelijk meer vertrouwen in mensen die zelf ook flink durven in te zetten op hun tips dan in mensen die misschien wel heel veel risico nemen terwijl het toch nergens om gaat.
Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen zich misschien gek laten maken, maar ik vind persoonlijk dat het niet de taak van de crew is om dit op te lossen. Maargoed dat is slechts mijn bescheiden mening!

Helemaal mee eens
De winsten interesseren mij niet, maar de inzet zegt iets over de weddenschap die afgesloten is.
Succes allemaal
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.