Scoren In Beide Helften
Voor ik ga beginnen wil ik even zeggen dat ik hier nieuw ben op het forum dus er kan nog wel is wat mis gaan. Als ik iets fout doe of iets wat niet mag, hoor ik het graag van iemand die hier wel al wat meer ervaring heeft op het forum. Ik hoop dat het goed gaat en dat jullie ook iets hebben aan deze “strategie”.
Ik zal even in het kort vertellen wat ik ga doen. Belangrijk om te weten is dat ik deze strategie NIET zelf heb gemaakt, maar ik deze strategie van iemand anders heb (weet niet of dit legaal is en of ik de eigenaar moet benoemen). De strategie gaat als volgt: Ik kies elke dag een aantal wedstrijden uit waarvan ik denk dat de thuisploeg of de uitploeg in beide helften gaat scoren. Ik heb het een aantal dagen getest en ik denk dat dit op langer termijn winstgevend is. Ik begin met kleine bedragen en hoop in de toekomst met grotere bedragen te gaan wedden.
De eerste wedstrijden voor vandaag:
Ik hou altijd dit standaard aan:
Thuis|Uit|Weddenschap*|Inzet|Notering|Winst/Verlies
Sampdoria|Debreceni VSC|1|€2,00|1.65|
US Cittá Di Palermo|FC Lausanne Sports|1|€2,00|1.60|
Paris Saint-Germain FC|FC Karpaty Lviv|1|€2,00|2.40|
Sporting Clube De Portugal|PFC Levski Sofia|1|€2,00|2.40|
Manchester City FC|Juventus FC|1|€2,00|2.65|
* Dit gaat natuurlijk over wie er in beide helften scoort.
Vorige bankroll : €20,00
Nieuwe bankroll: €10,00
Ik zal even in het kort vertellen wat ik ga doen. Belangrijk om te weten is dat ik deze strategie NIET zelf heb gemaakt, maar ik deze strategie van iemand anders heb (weet niet of dit legaal is en of ik de eigenaar moet benoemen). De strategie gaat als volgt: Ik kies elke dag een aantal wedstrijden uit waarvan ik denk dat de thuisploeg of de uitploeg in beide helften gaat scoren. Ik heb het een aantal dagen getest en ik denk dat dit op langer termijn winstgevend is. Ik begin met kleine bedragen en hoop in de toekomst met grotere bedragen te gaan wedden.
De eerste wedstrijden voor vandaag:
Ik hou altijd dit standaard aan:
Thuis|Uit|Weddenschap*|Inzet|Notering|Winst/Verlies
Sampdoria|Debreceni VSC|1|€2,00|1.65|
US Cittá Di Palermo|FC Lausanne Sports|1|€2,00|1.60|
Paris Saint-Germain FC|FC Karpaty Lviv|1|€2,00|2.40|
Sporting Clube De Portugal|PFC Levski Sofia|1|€2,00|2.40|
Manchester City FC|Juventus FC|1|€2,00|2.65|
* Dit gaat natuurlijk over wie er in beide helften scoort.
Vorige bankroll : €20,00
Nieuwe bankroll: €10,00
in 30-09-2010 08:39 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10