Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.

De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.

Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)

Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.

Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)

Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ja, dan pakken we deze ronde nog mee en daarna hebben we even winterstop. Even rust aan het hoofd ;-)

Groet,
mario
0 Vind ik leuk's
Thanxs voor de bevestiging.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Mooi de winterstop is weer voorbij en ik heb alvast 4 weddenschappen geplaatst voor deze ronde:

CF Valencia - Villarreal (1 X 2) X ? 3.55 3.55
Bolton Wanderers - Arsenal (1 X 2) Arsenal ? 1.50 1.55
Roda JC - PSV (1 X 2) PSV ? 1.50 1.48
NEC - Vitesse (1 X 2) NEC ? 1.50 2.10
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Mooi de winterstop is weer voorbij en ik heb alvast 4 weddenschappen geplaatst voor deze ronde: CF Valencia - Villarreal (1 X 2) X ? 3.55 3.55 Bolton Wanderers - Arsenal (1 X 2) Arsenal ? 1.50 1.55 Roda JC - PSV (1 X 2) PSV ? 1.50 1.48 NEC - Vitesse (1 X 2) NEC ? 1.50 2.10

De eerste is binnen, netjes! :)
0 Vind ik leuk's
Openstaand:
CF Valencia - Villarreal (1 X 2) X ? 3.55 3.55
Roda JC - PSV (1 X 2) PSV ? 1.50 1.48

Gewonnen
Bolton Wanderers - Arsenal (1 X 2) Arsenal ? 1.50 1.55
NEC - Vitesse (1 X 2) NEC ? 1.50 2.10

Klasse Wedden! Keep up the good work. Je begin 2010 in ieder geval goed.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
CF Valencia - Villarreal had ik fout 4-1 voor Valencia geworden. Nu hopen op dat PSV wint en dan kan ik direct weer een ronde er achteraan plakken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Bordeaux (nummer 1) moet tegen nummer laatste die kan ik aanraden. Lille (nummer 2) speelt tegen nummer 15 Sochaux. En last but not least Egypte - Benin voor de Africa Cup, erg hoge quote voor Egyote. Ik weet niet wie er moet inzetten, maar zijn echt wedstrijden die ik kan aanraden!
0 Vind ik leuk's
Klopt ik kan ze vastleggen want ik heb de vorige ronde winst. Dus ik zal deze wedstrijden voor de komende ronde wel even meenemen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hoppa ik heb wel 5 goeie quoteringen gevonden die de moeite waard zijn bij Bwin :
Ik denk dat ik deze ronde weer ga winnen :)

Enkelvoudige weddenschap Thailand - Polen (1 X 2) Polen1.50 1.70
Enkelvoudige weddenschap Rubin Kazan (RUS) - HJK (FIN) (1 X 2) Rubin Kazan (RUS) 1.50 2.40
Enkelvoudige weddenschap Oman - Zweden (1 X 2) Zweden 1.50 1.95
Enkelvoudige weddenschap Groningen - SC Heerenveen (1 X 2) Groningen 1.50 2.00
Enkelvoudige weddenschap Kameroen - Tunesië (1 X 2) Kameroen 1.50 1.85
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Enkelvoudige weddenschap Rubin Kazan (RUS) - HJK (FIN) (1 X 2) Rubin Kazan (RUS) 1.50 2.40

Dit is niet de Rubin Kazan uit de Champions League? Die spelen 2 dagen later namelijk een europa league wedstrijd. Misschien dat je hiermee wat in de war bent?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.