Samen staan we sterk...
Het idee:
4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.
De regels:
Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.
Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)
Instappen of uitstappen?
Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.
Voorbeeld instappen:
Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)
Vragen?
Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.
Nu kan je nog op Chelsea inzetten, ze zijn straks alle spitsen kwijt aan de Afrika Cup. Hou hier dus rekening mee!
combi 2.50 4.06
Birmingham City - FC Chelsea (1 X 2) FC Chelsea
Hull City - Manchester United (1 X 2) Manchester United
Arsenal - Aston Villa (1 X 2) Arsenal
Liverpool - Wolverhampton Wanderers (1 X 2) Liverpool
Enkelvoudige weddenschap
Manchester City - Stoke City (1 X 2) Manchester City ? 1.50 1.40|
Verder is er zo rond de kerst niet echt veel keuze uit voetbalwedstrijden mocht ik ergens nog een interessante wedstrijd tegenkomen dan doe ik er nog 1 enkelvoudige weddenschap bij.
combi 2.50 4.06
Mmm...ik dacht dat we hadden afgesproken dat we maximaal 2% van de bankroll per weddenschap zouden inzetten. Nu word er voor een combi ineens 2,50 ingezet terwijl dit maximaal 1,40 mag zijn. We moeten ons wel aan de afspraken houden anders hoeven we geen afspraken te maken die we toch niet nakomen.
Wedden, wil je hier op letten?
Fulham FC - Tottenham Hotspur (Dubbele kans) Fulham FC of X ? 1.40 1.52
Burnley - Bolton Wanderers (1 X 2) Bolton Wanderers ? 1.40 2.90
West Ham United - Portsmouth FC (1 X 2) Portsmouth FC ? 1.40 3.55
Wigan Athletic - Blackburn Rovers (Dubbele kans) X of Blackburn Rovers ? 1.40 1.60
Succes allemaal en veel plezier op tweede kerstdag!
Birmingham City - FC Chelsea (1 X 2) FC Chelsea
Hull City - Manchester United (1 X 2) Manchester United
Arsenal - Aston Villa (1 X 2) Arsenal
Liverpool - Wolverhampton Wanderers (1 X 2) Liverpool
Is al verloren, Chelsea gelijk gespeeld.
Mmm...ik dacht dat we hadden afgesproken dat we maximaal 2% van de bankroll per weddenschap zouden inzetten. Nu word er voor een combi ineens 2,50 ingezet terwijl dit maximaal 1,40 mag zijn. We moeten ons wel aan de afspraken houden anders hoeven we geen afspraken te maken die we toch niet nakomen.
Wedden, wil je hier op letten?
Het gaat toch om max 2 procent van de bankroll per ronde ? Ik had die enkelvoudige weddenschap per ongeluk afgesloten en had voor die combi dus maar 2,50 ingezet. Ook was er echt bijna geen keus rond de kerst. Zodra het voetbalseizoen weer op volle toeren draait is er weer keuze zat en zullen mijn weddenschappen helemaal volgens de spelregels zijn.