Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.

De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.

Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)

Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.

Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)

Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En hierbij mijn weddenschappen:

Combi, inzet 1,20, quote: 4,52
Shaktar Donetsk - Club Brugge (1 X 2) Shaktar Donetsk
Galatasaray - Panathinaikos (1 X 2) Galatasaray
FC BATE Borisov - Benfica (1 X 2) Benfica

Enkelvoudig:
Ventspils - Hertha BSC (1 X 2) X ? 0.60 3.40
Celtic - Hapoel Tel Aviv (1 X 2) Hapoel Tel Aviv ? 1.20 3.85
Austria Wien - Athletic Bilbao (1 X 2) Athletic Bilbao ? 1.20 1.90
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Loekos: - o,88
Wedden: nog lopend
vw-crew: - 1,92

Wedden!! denk even aan dat we per week 2 periodes spelen...
1e doordeweeks
2e in het weekend

Jij combineert het steed..niet de bedoeling!

Er mag dit weekend niemand meer...
Omdat we de volgorde een beetje kwijt zijn geraakt stel ik voor om maandag weer van voor af aan te beginnen!
Dus dan begin ik weer
0 Vind ik leuk's
Ok dat is prima. Ik ben altijd opzoek naar de meest voordelige odds. En heb daarom redelijk vaak maar een beperkte keuze. Maar zal er proberen systeem in te krijgen zodat ik het in goede volgorde doe ben de draad na mijn afwezigheid ff kwijt. Hopelijk heb ik die snel weer te pakken!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]En hierbij mijn weddenschappen:

Combi, inzet 1,20, quote: 4,52
Shaktar Donetsk - Club Brugge (1 X 2) Shaktar Donetsk
Galatasaray - Panathinaikos (1 X 2) Galatasaray
FC BATE Borisov - Benfica (1 X 2) Benfica

Enkelvoudig:
Ventspils - Hertha BSC (1 X 2) X ? 0.60 3.40
Celtic - Hapoel Tel Aviv (1 X 2) Hapoel Tel Aviv ? 1.20 3.85
Austria Wien - Athletic Bilbao (1 X 2) Athletic Bilbao ? 1.20 1.90

Loekos, de wedstrijden van vw zijn ook al bekent, alleen winst met Austria Wien - Athletic Bilbao.

Dus een verlies van 3,00 en een winst van 1,08 maakt een totaal van -1,92
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
rrinus, ik weet niet hoe je erbij komt dat hij €3 heeft ingezet.
3x 1,20 + 0,60 = 4.20 - 2,28 = €1.92 (=verlies)...
0 Vind ik leuk's
Mijn fout, de winst is 1,08.

Je hebt gelijk, mijn fout ;-)

Dat betekent dat er weer winst gedraaid moet worden!
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Oei, er moet zeker winst worden gedraaid! Beetje pech gehad zie ik, Shaktar had natuurlijk moeten winnen van Brugge ondanks dat ze al geplaatst waren.

Leerpunt: niet inzetten op clubs die al geplaatst zijn voor een volgende ronde en dus 'nergens' meer voor spelen. Ik wacht weer op mijn beurt!

Wie zijn er voor dit weekend aan de beurt?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooie winst wedden! € 2.52
ons saldo is: €84.51

Deze week:
Ronde 1(doordeweeks):
Loekos
Wedden

Ronde 2(weekend):
vlaflip komt erbij

0 Vind ik leuk's
Besiktas - CSKA Moskou (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5 ? 1.20 2.10

Maccabi Haifa - Girondins de Bordeaux (Dubbele kans) X of Girondins de Bordeaux ? 1.60 1.54

Olympique Marseille - Real Madrid (Wie maakt een doelpunt in de wedstrijd?) Cristiano Ronaldo (Rea) ? 1.20 2.30

VfL Wolfsburg - Manchester United (1 X 2) VfL Wolfsburg ? 1.60 2.00
(a)
0 Vind ik leuk's
Dan hou ik me lekker rustig tot volgende week (midweek) ;-)

Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.