Samen staan we sterk...
Het idee:
4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.
De regels:
Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.
Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)
Instappen of uitstappen?
Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.
Voorbeeld instappen:
Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)
Vragen?
Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.
- Niet inzetten op dubbele wedstrijden.
Dus moeten we heel goed in de gaten houden wie waar op in heeft gezet, maar dat gaat wel goedkomen gelukkig :)
Nou VW-Crew, jij mag dit weekend starten!
Volgende week ben ik dan aan de beurt...
FC Twente - AZ (1 X 2) FC Twente ? 0.80 2.05
Combi:
PSV - SC Heerenveen (1 X 2) PSV EN
Sparta Rotterdam - Feyenoord (1 X 2) Feyenoord ? 0.80 2.10
Ik hou het even bij 3 weddenschappen en geen 4. En misschien spelen we volgende week wel samen Loekos ;-)
5 weddenschappen is toch het maximum pp per ronde ipv 4 ?
Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb...
Je zegt dat we niet op dubbele wedstrijden gaan spelen maar je plaatst wel een combi?!
Wat bedoel je precies met niet inzetten op dubbele wedstrijden?
Kortom: je moet even kijken welke weddenschappen er al zijn afgesloten. Een combi valt mijns inziens niet onder 'dubbele weddenschap'.
Sorry voor de eventuele onduidelijkheid ;-0
Totaal uitbetaald: 2,88
Winst: 0,48
Goed:
SC Freiburg - Bayern München (1 X 2) Bayern München Bayern 0.80 1.55 1.24
FC Twente - AZ (1 X 2) FC Twente FC Twente 0.80 2.05 1.64
Fout:
Sparta Rotterdam - Feyenoord (1 X 2) Feyenoord Sparta Rotterdam 0.80 2.10
Ik begrijp dat we dus mogen inzetten voor de doordeweekse wedstrijden. Loekos komt er dus bij? Heb ik dat dan goed begrepen?
FC Twente - AZ (1 X 2) FC Twente ? 0.80 2.05
Combi:
PSV - SC Heerenveen (1 X 2) PSV EN
Sparta Rotterdam - Feyenoord (1 X 2) Feyenoord ? 0.80 2.10
SC Freiburg - Bayern Munich 1 - 2 = gewonnen
Twente Enschede - AZ Alkmaar 3 - 2 = gewonnen
PSV - SC Heerenveen 1 - 0 =gewonnen
Sparta Rotterdam - Feyenoord Rotterdam 2 - 1 = verloren
Dus het eindsaldo van deze ronde komt neer op + 0.48 Euro