Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.

De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.

Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)

Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.

Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)

Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Klopt helemaal loekos. Het was mij in eerste instantie niet eens opgevallen. Wel even aan de afspraken houden 'wedden'.

Heb je een voorstel hoe we dit gaan oplossen? Misschien dat we je een aantal bets hier neerzet die we met z'n vieren kiezen. Zo houden we wel de vaart en de eerlijkheid erin!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Inderdaad, dat is mischien wel slim.
Hier een aantal picks die "mischien" wel interessant zijn:
Feyenoord tb. Sparta @ 1.68
fc twente tb. AZ @ 2.05
fc utrecht tb. Groningen @ 3.00
vvv tb. Roda jc @ 2.10
x of fc utrecht @ 1.55
x of Heracles @ 1.44
x of ADO @ 1.77
x of Vitesse @ 1.70

Die dubbele kans wedstrijden lijken me wel value...

0 Vind ik leuk's
x of fc utrecht @ 1.55 vind ik een mooie quote!
0 Vind ik leuk's
Leuk initiatief dit jongens! De volgende keer doe ik mee (als dat mag tenminste)!

Ik vind Feyenoord tb. Sparta @ 1.68 wel een leuke. Feyenoord is in vorm en zal thuis zeker van Sparta gaan winnen. Utrecht uit bij Groningen vind ik riskant aangezien de euroborg toch voor veel clubs een moeilijk te passeren station is.
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik zat even naar je bets te kijken maar even worden er ook een paar in het weekend gespeeld, dus eigenlijk pak je dus 2 rondes mee...
Maakt mij niet uit hoor maar zo missen we wel het eredivie weekend!

Ok sorry ik zal hier beter naar gaan kijken. Het waren tips die toevallig bij Bwin waren dus legde ik ze direct vast. Wellicht moeten we er wat op verzinnen om de rondes sneller te laten verlopen anders gaat het wel heel traag.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Mischien is het een idee om een soort doorlooprondes te houden...
Ik leg het even met een voorbeeld uit:
Volgorde:
1. Loekos
2. Wedden
3. Vlaflip
4. VW-wedden crew

Loekos begint in het weekend, het maakt niet uit of hij winst of verlies maakt want Wedden start sowieso door de weeks. Als loekos winst maakt gaan loekos en wedden bijden inzetten. Als loekos verlies maakt zet alleen wedden in. zo gaat dat steeds door.

Schematisch

Weekend 1:
Loekos maakt winst
doorde weeks 1:
Loekos verliest
wedden maakt winst
Weekend 2:
wedden verliest
vlaflip verliest:
doordeweeks 2:
wv-wedden maakt winst
Weekend 3:
wv-wedden maakt winst
Loekos maakt winst:
doordeweeks 3:
vw-wedden verliest
Loekos verliest
Vlaflip maakt wist
ETC. ETC. ETC.

Er wordt dus per "speelronde" gekeken of je winst hebt gemaakt. Zoja, ga je door en mag je opnieuw inzetten. zo niet, moet je weer wachten totdat je weer aan de beurt bent.
Als ieder een steeds winst blijft maken is het dus ook mogelijk dat we een keer met z'n 4en in 1 speelronde tegelijk inzetten...

LAAT EVEN WETEN WAT JULLIE HIER VAN VINDEN....
mij lijkt het wel wat!

Gr. L
0 Vind ik leuk's
Klinkt leuk Loekos zo houden we de vaart er wel in. Als de anderen het ook een leuk idee vinden kunnen we het wellicht invoeren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben er wel voor. Het betekend iig dat er altijd één iemand aan het wedden is en maximaal 4 tegelijk. Dat zou een goede zaak zijn want dat zou betekenen dat de anderen reeds winst hebben gemaakt.

We moeten echter wel een nieuwe regel toevoegen:
- Niet inzetten op dubbele wedstrijden.

Ik ben akkoord. Wanneer starten we?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
oké, dus jij wil alleen enkelvoudige weddenschappen...
vind ik ook prima!
vw-crew is aan zet dus je mag dit weekend beginnen als het aan mij licht :)
Vlaflip, geef ook nog even akkoord in dit forum...
0 Vind ik leuk's
Ik vind het een prima plan! Let's try it. :) Vanavond al een paar goede leuke wedstrijden! Misschien iets om op in te zetten?

Estonia - Belgium Tip: Belgium Quote van 2.00 dacht ik
Bosnia-Herzegovina - Spain Tip: Spain Quote van over 2.00
Lithuania - Serbia Tip: Serbia Quote van over 2.00
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.