Risicoloos een bankroll opbouwen voor beginners
Hoe kan je zonder enig risico je eigen bankroll verhogen middels de aanmeldings bonussen van bookmakers. Om deze strategie te kunnen spelen moet je een account hebben bij Betfair én bij een willekeurige andere bookie.
Het volledige artikel kan je vinden via onderstaande link:
- https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/bankroll
Edit Vw-crew: artikel verwijderd + link geplaatst.
Uit de openingspost:
"Omdat je veel geld rondschuift tussen bookies is het belangrijk om een online bank te hebben. Directe banktransfer gaat veel te traag en kost vaak ook geld. Veel bookies bieden storting en uitbetaling via Monebookers of Neteller aan. Als je ook nog een CreditCard eraan weet te koppelen zou het helemaal ideaal zijn."
Als je bv. 50 euro uitcasht via Unibet naar je eigen bank, kan het zijn dat je daar maar 47,50 van ontvangt en dat unibet 5% provisie berekend :)
Tevens duurt het opnemen van geld van Unibet naar je eigen bank meestal 2 dagen!
Hiermee krijg je 25 pond vrij te besteden op betfair! Dat is handig voor het oefenen. Ik het er zelf, dankzij een vriend ook gebruik van kunnen maken.
maar nog een vraag aan onzemicheal en/of vivoex: Is het identificatie proces altijd zo lastig bij Betfair?
Wat moet ik allemaal doen voordat ik mijn geld van mijn betfair account richting mijn moneybookers account te krijgen?
alvast bedankt
Het is een 100% storting bonus tot 25 euro.
Als je refcodes gebruikt bij het registreren zoals hierboven van raremax krijgt hij ook 25 euro als je een bet hebt geplaatst.
maar nog een vraag aan onzemicheal en/of vivoex: Is het identificatie proces altijd zo lastig bij Betfair?
Wat moet ik allemaal doen voordat ik mijn geld van mijn betfair account richting mijn moneybookers account te krijgen?
alvast bedankt
Ik moest een kopie van mijn ID sturen. Ik stuurde een email met scan van mijn ID kaart. Was binnen 2 dagen geregeld.
ow ok dan ga ik dat ook maar is proberen..
ik kreeg een hele waslijst toegestuurd: kyc.betfair.com
ik hoop dat het met een ID al goed is..
Vivoex: bedankt (y) :d
[quote]Hoe kan je zonder enig risico je eigen bankroll verhogen middels de aanmeldings bonussen van bookmakers. Om deze strategie te kunnen spelen moet je een account hebben bij Betfair én bij een willekeurige andere bookie.
Het volledige artikel kan je vinden via onderstaande link:
https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/bankroll
Edit Vw-crew: artikel verwijderd + link geplaatst.
Well done het staat nu als artikel op voetbalwedden (y)
ik wil deze methode zeker wel eens uitproberen...:d