Software RebelBetting: informatie en vragen
Zijn er leden al bekend met RebelBetting? Dit is een software die zoekt naar zogenaamde 'surebets'. Het programma zoekt wedstrijden waarmee je gegarandeerd winst hebt.
Bijvoorbeeld:
Lausanne - Thun van 1 december
Weddenschap: Over 1,5 eerste helft
Over @ Coral 3.25
Under @ Bwin 1.48
Totale inzet: 100 euro
Coral 31.29 * 3.25 = 101,69
Bwin 68,71 * 1.48 = 101.69
Gegarandeerde winst is 1,69 euro.
Mijn idee is om met een groep leden van VW een bedrag bijeen te leggen en gebruik te gaan maken van deze software. Ben zelf niet in staat om elke dag weddenschappen af te sluiten, dus zal dit beter naar iemand anders overgedragen kunnen worden. Iedereen zal na elke periode zijn bedrag verhoudingsgewijs uitbetaald krijgt.
Meer info is te vinden op: http://rebelbetting.com/
Door het afsluiten van een abonnement op rebelbetting kunnen er grotere sure wins worden behaald.
Ik denk zeker dat het eens de moeite waard is om te bekijken.
Bijvoorbeeld:
Lausanne - Thun van 1 december
Weddenschap: Over 1,5 eerste helft
Over @ Coral 3.25
Under @ Bwin 1.48
Totale inzet: 100 euro
Coral 31.29 * 3.25 = 101,69
Bwin 68,71 * 1.48 = 101.69
Gegarandeerde winst is 1,69 euro.
Mijn idee is om met een groep leden van VW een bedrag bijeen te leggen en gebruik te gaan maken van deze software. Ben zelf niet in staat om elke dag weddenschappen af te sluiten, dus zal dit beter naar iemand anders overgedragen kunnen worden. Iedereen zal na elke periode zijn bedrag verhoudingsgewijs uitbetaald krijgt.
Meer info is te vinden op: http://rebelbetting.com/
Door het afsluiten van een abonnement op rebelbetting kunnen er grotere sure wins worden behaald.
Ik denk zeker dat het eens de moeite waard is om te bekijken.
in 26-11-2013 13:10 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dat mag je vragen... het is gebouwd in Visual Basic, kun je zo downloaden bij Microsoft. Voor de berekeningen hangt er een Excel werkboek achter en ik heb het zelfs doorgelinkt naar Outlook voor de resultaten, rechtstreeks naar mijn smartfeun... voor als ik ff niet thuis uithang. Heerlijk, die electronica.
rovi6766:
Dat mag je vragen... het is gebouwd in Visual Basic, kun je zo downloaden bij Microsoft. Voor de berekeningen hangt er een Excel werkboek achter en ik heb het zelfs doorgelinkt naar Outlook voor de resultaten, rechtstreeks naar mijn smartfeun... voor als ik ff niet thuis uithang. Heerlijk, die electronica.
Ken het en heb er wel eens mee gewerkt, maar ben niet genoeg NERD om dit zelf toe te kunnen passen voor betting helaas haha
100k bankroll lees ik in dit topic.. met 10 k ook wel te doen hoor haha. ;)
briansvo:
haha 10k is nog iets wat veel forumleden niet als bankroll hebben en waarschijnlijk ook nooit zullen krijgen :D (beschikbaar voor betten dan)
Ik ben begonnen met minder dan 200 Euro eigen geld. Inmiddels draai ik makkelijk 50 Euro per week met surebets. Geduld, wat centen en een fijn programma dat je helpt surebets te vinden. Meer heb je niet nodig. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn maillijst, kun je het zelf eens proberen.
rovi6766:
Ik ben begonnen met minder dan 200 Euro eigen geld. Inmiddels draai ik makkelijk 50 Euro per week met surebets. Geduld, wat centen en een fijn programma dat je helpt surebets te vinden. Meer heb je niet nodig. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn maillijst, kun je het zelf eens proberen.
Zie pm.. Thanks alvast!
Zijn hier nog leden die gebruik maken van Rebelbetting?
Zoja, zou je hier wat ervaringen willen delen.
Zoja, zou je hier wat ervaringen willen delen.
Niemand? Moet toch iemand zijn op een voetbal forum.
Ik zat ook al te kijken bij Rebelbetting maar ik denk dat het vanuit Nederland een lastig verhaal wordt aangezien je beperkt bent in het aanbod van bookmakers. We kunnen lang niet bij alle bookmakers een account openen. En dat is wel nodig volgens mij anders is het de moeite niet waard.
Maar kan me vergissen.
Maar kan me vergissen.
Leuk idee maar vrij naïef om tje denken dat mensen een vreemde zo maar even wat geld toe gaan schuiven, om het vervolgens later weer uitbetaald te krijgen. Kun je nog zo betrouwbaar zijn maar dat gaat natuurlijk niet lukken. De 100k die nodig is om met surebetten leuke winsten te behalen is ook niet helemaal waar, met stukken minder kan het ook.