Software RebelBetting: informatie en vragen
Zijn er leden al bekend met RebelBetting? Dit is een software die zoekt naar zogenaamde 'surebets'. Het programma zoekt wedstrijden waarmee je gegarandeerd winst hebt.
Bijvoorbeeld:
Lausanne - Thun van 1 december
Weddenschap: Over 1,5 eerste helft
Over @ Coral 3.25
Under @ Bwin 1.48
Totale inzet: 100 euro
Coral 31.29 * 3.25 = 101,69
Bwin 68,71 * 1.48 = 101.69
Gegarandeerde winst is 1,69 euro.
Mijn idee is om met een groep leden van VW een bedrag bijeen te leggen en gebruik te gaan maken van deze software. Ben zelf niet in staat om elke dag weddenschappen af te sluiten, dus zal dit beter naar iemand anders overgedragen kunnen worden. Iedereen zal na elke periode zijn bedrag verhoudingsgewijs uitbetaald krijgt.
Meer info is te vinden op: http://rebelbetting.com/
Door het afsluiten van een abonnement op rebelbetting kunnen er grotere sure wins worden behaald.
Ik denk zeker dat het eens de moeite waard is om te bekijken.
Bijvoorbeeld:
Lausanne - Thun van 1 december
Weddenschap: Over 1,5 eerste helft
Over @ Coral 3.25
Under @ Bwin 1.48
Totale inzet: 100 euro
Coral 31.29 * 3.25 = 101,69
Bwin 68,71 * 1.48 = 101.69
Gegarandeerde winst is 1,69 euro.
Mijn idee is om met een groep leden van VW een bedrag bijeen te leggen en gebruik te gaan maken van deze software. Ben zelf niet in staat om elke dag weddenschappen af te sluiten, dus zal dit beter naar iemand anders overgedragen kunnen worden. Iedereen zal na elke periode zijn bedrag verhoudingsgewijs uitbetaald krijgt.
Meer info is te vinden op: http://rebelbetting.com/
Door het afsluiten van een abonnement op rebelbetting kunnen er grotere sure wins worden behaald.
Ik denk zeker dat het eens de moeite waard is om te bekijken.
in 26-11-2013 13:10 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Beste Cesc,
Het idee klinkt simpel. Zelf heb ik ook al wat onderzoek gedaan naar Rebelbetting, alleen vind ik deze software aan de dure kant. Wellicht dat iemand anders een goedkoper alternatief kent? Verder lijkt mij dit plan vrij lastig om uit te voeren, ik ben erg benieuwd naar de praktische invulling van jouw plan.
Het idee klinkt simpel. Zelf heb ik ook al wat onderzoek gedaan naar Rebelbetting, alleen vind ik deze software aan de dure kant. Wellicht dat iemand anders een goedkoper alternatief kent? Verder lijkt mij dit plan vrij lastig om uit te voeren, ik ben erg benieuwd naar de praktische invulling van jouw plan.
Bij een overwinning op jezelf is er geen verliezer.
Als je serieus wilt gaan surebetten heb je een redelijk hoge bankroll nodig. Dit is met 100 of 1000 euro bijna niet te doen.. De aanschaf is voor veel mensen hoog, maar met een bankroll van 100k is het er dubbel en dwars uit te halen!
Alleen krijg je met zulke bedragen al snel te maken met limieten. Je moet in eerste instantie duidelijk hebben bij welke bookmakers surebetten het makkelijkst verloopt. Pinnacle schijnt een goede te zijn, alleen niet toegankelijk voor spelers uit Nederland.
gradisce:
Alleen krijg je met zulke bedragen al snel te maken met limieten. Je moet in eerste instantie duidelijk hebben bij welke bookmakers surebetten het makkelijkst verloopt. Pinnacle schijnt een goede te zijn, alleen niet toegankelijk voor spelers uit Nederland.
Ook dat nog ja.. Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan (via een goedkopere service dan rebelbetting) en werd door enkele bookies al vrij snel gelimiteerd tot 1 euro (Marathonbet).
WallieA:
Ook dat nog ja.. Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan (via een goedkopere service dan rebelbetting) en werd door enkele bookies al vrij snel gelimiteerd tot 1 euro (Marathonbet).
gradisce:
Hoe beviel het surebetten jou? Ben je er mee gestopt door deze limieten of waren hier andere redenen voor?
surebets vind je toch ook GRATIS bij oddsportal.com
gradisce:
Hoe beviel het surebetten jou? Ben je er mee gestopt door deze limieten of waren hier andere redenen voor?
WallieA:
gradisce:
zoals ik aangaf heb je een aardige bankroll hebben voordat het zich loont. Ik had al een aardig bedrag, maar doordat je geld op meerdere bookies moet hebben staan zijn de winsten desondanks nog niet hoog genoeg. Tevens ben ik gestopt, omdat ik bij Marathon een limit kreeg en dit niet bij andere bookies wou!
kinram666:
zijn beperkt... betonvalue.com heb je veel voor 10 euro pm
Heb zelf een system gebouwd om surebets te traceren. Ik behaal winst tot wel 25% per week. Zeker in combinatie met balancebets bij bonussen. Wil best mijn surebets delen met anderen.
rovi6766:
Heb zelf een system gebouwd om surebets te traceren. Ik behaal winst tot wel 25% per week. Zeker in combinatie met balancebets bij bonussen. Wil best mijn surebets delen met anderen.
Met welk programma heb je dit systeem gebouwd als ik vragen mag?