Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie heeft een kopie van "Quest betaalt, het toeval bepaalt"?

Heeft iemand voor mij de pagina's van de nieuwste Quest (maandblad)? Ik zou graag het artikel willen lezen over "Versla jij het toeval?" Dit gaat namelijk over Rood en Zwart met roulette. Het liefst in .pdf bestand, of een link waar ik het kan lezen. Zag het blad liggen in de winkel, maar 5 euro voor een paar pagina's vind ik zonde ;)

[quote]Versla jij het toeval?

De winnaar van de grote Quest-actie krijgt de kans om dat te bewijzen in een bijzonder experiment. Hij of zij wint een reis naar Las Vegas, de bekendste gokstad van de wereld. Maar dit gehele bedrag moet in één keer ingezet worden op zwart of rood. Dat wil zeggen een verdubbeling van het geld naar 20.000$ of met lege handen staan.

Wat kiest de winnaar? Wordt het rood? of zwart? en waarom?

Je zou er toch alles voor over hebben om het lot gunstig te stemmen? Mensen hebben over het algemeen een gruwelijke hekel aan het feit dat niet alles in eigen hand te houden is. Vaak maken we onszelf wijs ergens controle over te hebben, terwijl we in werkelijkheid volledig machteloos zijn. Hoewel, bij een roulettetafel kun je vaak zien hoevaak zwart en rood is gevallen die avond. Verandert dat je kans? Wanneer beslis je? Is dat nu al, of vijf seconden voordat je moet inzetten?

Dit idee van Quest is afkomstig van de Brit Ashley Revell. Hij verkocht al zijn bezittingen om vervolgens zo’n 100.000 euro op rood te spelen in Las Vegas. Hij won! Van het gewonnen geld begon hij zijn eigen pokerwebsite. Deze maand zal je in de Quest een unieke code vinden, waarmee op de website van Quest te zien is of dat de winnende code is. De winnaar wordt bekend gemaakt op 18 maart en deze vertrekt enkele dagen later met een vriend of vriendin naar Las Vegas om het toeval te verslaan!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagonzemichael in 25-02-2011 20:29 Hulp en advies
in 25-02-2011 20:29 Hulp en advies
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wil niet zeuren maar is dat niet illegaal ofzo? I.v.m. copyright en dergelijke. Gezeur moet je niet hebben natuurlijk.
0 Vind ik leuk's
battes:
Wil niet zeuren maar is dat niet illegaal ofzo? I.v.m. copyright en dergelijke. Gezeur moet je niet hebben natuurlijk.

Ja, dat zou inderdaad kunnen. Aan de andere kant maken we op deze manier ook enigszins reclame voor de Quest. Ik ben er zelf op geabonneerd en kan iedereen het blad vol leuke weetjes en onderzoeken aanraden :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Lijkt me dat de Quest over dit toch niet zo moeilijk gaat doen ? Het is zeker gewoon een stukje reclame voor de Quest dus ik zou niet inzien waarom de Quest moeilijk zou gaan doen. Zelf vind ik de Quest wel een goed blad met allemaal leuke weetjes erin.
0 Vind ik leuk's
Unibet
ben benieuwd, heb nog nooit wat bruikbaars gezien op dat gebied.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.