Proffesioneel gokken
Heren,
Had even een mededeling voor mensen die graag op zoek gaan naar belangrijke info bij wedstrijden die daarvoor goede nieuwssites gebruiken of andere soort sites wat erg nuttig is.
Nu was mijn vraag of er mensen zijn net zoals: jeroenunibet die veel info probeert te achterhalen voor de wedstrijd, en hierdoor veel value kan vinden. en daarvoor goede sites hebben!
dus voor de mensen die interessante sites hebben, graag hieronder posten!
Bedankt!
statistiek sites mogen ook
Had even een mededeling voor mensen die graag op zoek gaan naar belangrijke info bij wedstrijden die daarvoor goede nieuwssites gebruiken of andere soort sites wat erg nuttig is.
Nu was mijn vraag of er mensen zijn net zoals: jeroenunibet die veel info probeert te achterhalen voor de wedstrijd, en hierdoor veel value kan vinden. en daarvoor goede sites hebben!
dus voor de mensen die interessante sites hebben, graag hieronder posten!
Bedankt!
statistiek sites mogen ook
in 16-06-2016 10:05 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Volgens mij zijn er genoeg van dit soort forumposts. Kijk even rond en je kunt genoeg vinden.
Lokale informatie achterhalen
Iemand met ongeveer dezelfde vraag als jij
reddit.com/r/soccerbetting
Heleboel topics van leden, sommige met uitleg
Blogabet tippers die VW-leden veel volgen
Lokale informatie achterhalen
Iemand met ongeveer dezelfde vraag als jij
reddit.com/r/soccerbetting
Heleboel topics van leden, sommige met uitleg
Blogabet tippers die VW-leden veel volgen
Ik zelf heb ook al heel wat sites, maar zoek naar concretere sites. Niet social media maar gewoon bijvoorbeeld wij hebben VI en daar zit al het europees voetbal. Maar wat is de site van USA/Zuid amerika/ Azie wat is daar een soort VI site, waar heel veel info komt te staan.
Erikb wat jij zegt heb ik nu niks aan, dat zijn allemaal van die beginners dingen,
Erikb wat jij zegt heb ik nu niks aan, dat zijn allemaal van die beginners dingen,