Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet ingezet door 4 jarige zoon

Hallo, ik had een vraag. Ik heb leuk gewonnen op unibet en liet het nog op mijn account staan om het aan mij vriendin te laten zien en heb mijn telefoon aan mij zoontje gegeven om een filmpje te kijken op youtube maar de site van unibet stond nog open nu heeft hij alles op een wedstrijd gezet. Is er iets dat ik de inzet terug kan krijgen? Want het gaat voor mij om serieus veel geld. Zou ik niet iets kunnen proberen met minderjarig gokken of zoiets?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagerriicc in 25-02-2017 13:56 Hulp en advies
in 25-02-2017 13:56 Hulp en advies
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja ik zou ook even goed lachen als ik bij unibet werkte maar jammer genoeg is het wel echt waar. Maar ik zou er waarschijnlijk niks meer van terugzien. Snap ook wel dat unibet het niet gelooft ze krijgen waarschijnlijk 100 van die berichten per dag maar dacht misschien weet iemand bier iets om het toch te proberen
0 Vind ik leuk's
Is die wedstrijd waar zoontje op gegokt heeft al afgelopen?
Anders zou ik gewoon tegenbetten om verlies te beperken.
0 Vind ik leuk's
Ja de wedstrijd is al afgelopen, het was zo'n live wedstrijd het team waar hij op had ingezet stond 2-0 achter in de 78e minuut haha
0 Vind ik leuk's
Das balen. Zou hem dan wel even zeggen dat dit een slechte bet was!

Sorry, is niet om te lachen :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.