Bet ingezet door 4 jarige zoon
Hallo, ik had een vraag. Ik heb leuk gewonnen op unibet en liet het nog op mijn account staan om het aan mij vriendin te laten zien en heb mijn telefoon aan mij zoontje gegeven om een filmpje te kijken op youtube maar de site van unibet stond nog open nu heeft hij alles op een wedstrijd gezet. Is er iets dat ik de inzet terug kan krijgen? Want het gaat voor mij om serieus veel geld. Zou ik niet iets kunnen proberen met minderjarig gokken of zoiets?
in 25-02-2017 13:56 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
haha hoe oud is je zoontje? knap van hem en lullig voor jou als je de wedstrijd verliest.
geld kan je uiteraard naar fluiten maar dat lijkt me logisch :p
geld kan je uiteraard naar fluiten maar dat lijkt me logisch :p
Damn dat is zuur. Ik had dat ook een keer had mijn hond al mijn unibet saldo ingezet en vervolgens mijn huiswerk opgegeten.
Lay je inzet gewoon op de Exchange of plaats een tegenbet op de andere partij.
Lay je inzet gewoon op de Exchange of plaats een tegenbet op de andere partij.
It's not gambling if you always win
Hij is net 4 hij kijkt altijd mee als ik bezig ben en hij kwam heel trots naar me toe dat hij ook had gedaan maar het gaat wel om 1000euro wat nu weg is. Maar je denkt niet dat ik het op een manier terug zou kunnen krijgen als ik begin te zeuren over minderjarig gokken ofzo?
Welk team heeft ie ingezet op welke odd?
En idd layen lijkt me de beste optie
En idd layen lijkt me de beste optie
erriicc:
Hallo, ik had een vraag. Ik heb leuk gewonnen op unibet en liet het nog op mijn account staan om het aan mij vriendin te laten zien en heb mijn telefoon aan mij zoontje gegeven om een filmpje te kijken op youtube maar de site van unibet stond nog open nu heeft hij alles op een wedstrijd gezet. Is er iets dat ik de inzet terug kan krijgen? Want het gaat voor mij om serieus veel geld. Zou ik niet iets kunnen proberen met minderjarig gokken of zoiets?
Denk dat ze bij Unibet eens goed gaan lachen.
Trouwens, zo makkelijk is het toch niet om ' per ongeluk ' op een wedstrijd in te zetten.
Klinkt als een lulverhaal om je verloren bet terug te krijgen. Tenminste, zo zou ik erover denken als ik bij unibet zou werken.
Dat wil niet zeggen dat je aan het liegen bent, maar het verhaal klinkt wat ongeloofwaardig.
Succes though; maar ik vrees er een beetje voor...
Geef je weinig kans, vanaf jou account/apparaat geplaatst. Lijkt voor mij (en bookmaker waarschijnlijk ook) een simpele truc om je bet ongedaan te maken.
erriicc:
Hij is net 4 hij kijkt altijd mee als ik bezig ben en hij kwam heel trots naar me toe dat hij ook had gedaan maar het gaat wel om 1000euro wat nu weg is. Maar je denkt niet dat ik het op een manier terug zou kunnen krijgen als ik begin te zeuren over minderjarig gokken ofzo?
erg knap van hem in dat geval haha, maar nee dat gaat je niet lukken anders kan iedereen dit wel proberen als ze x een bet verliezen
tegenbetten is t enigste wat je kan doen idd.. en met pech beetje verlies
Het is jouw verantwoordelijkheid dat iemand niet wat inzet met jouw account. Als je zegt dat je geit het had ingezet krijg je het ook niet terug hoor.
echt onverantwoordelijk dat jij wedt/gokt in het bijzijn van je zoontje. Kun je nog problemen mee krijgen.