Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probeer dit eens even uit

Hello, ik ben Atia en ben regelmatig te vinden in de chat en gok wat er te gokken valt
Ik heb dus vorige keer in een paar uur tijd 400 euro verloren en heb daarna maar nog eens 500 euro gestort, voordat ik het wist had ik de volgende avond alweer 1900 ervan gemaakt, dus 1400 gewonnen in 1 dag!
Ik zat zo dus te kijken en dacht stel nou dat als ik maar 50 euro winst elke dag weet te maken dan is dat:
7x50= €350 Winst per week
4x350= €1400 Winst per maand
Dat is een 'inkomen' uit het gokken toch ?
Zoek goeie bets uit en niet zomaar wat klikken omdat het real madrid of barcelona is, analyseer en als het moet kijk een beetje en zet je weddenschap dan live. Wat ook wel soms werkt is bijv High stake op Low odds, 100 euro op een odd van 1.50 en dan kan je al stoppen. LET OP dit kan ook verkeerd aflopen dus dit raad ik alleen aan voor de mensen die al langer gokken en weten wat ze doen!
Het truukje ervan is om de dag met een bepaald bedrag te beginnen en direct te stoppen als je die 50 euro winst hebt gemaakt. Dit is eigenlijk heel makkelijk want hoe maken de meesten hier verlies ? door hebzucht! Dus beheers jezelf en probeer het eens uit!
EDIT: Bij 50 euro verlies DIRECT stoppen en niet proberen je verlies terug te halen! Morgen weer een dag!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagatia in 8-12-2013 23:29 Hulp en advies
in 8-12-2013 23:29 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.