Vraag over overall wedstatistieken
Ik ben nieuw op de site en ben eens aan het rondneuzen.
Nu zie ik een lijst met weddenschappen en wat de mensen bv gewonnen / verloren hebben.
Hoe kun je een weddenschap plaatsen, zodat deze meegenomen worden in de overall wedstatistieken?
Allereerst welkom! Als het goed is zie je rechts een balkje met tijdlijn - chat - tip. Als je op de onderste 'tip'-knop drukt kun je een wedtip plaatsen. Dan wordt dit automatisch meegenomen in de statistieken. Ook kun je via de kopjes voorbeschouwingen of via de wedtips in het bovenste menu wedtips plaatsen.
Welkom Josgeld66!
Alle weddenschappen die je plaatst worden automatisch meegenomen in je overall wedstatistieken. Wanneer je ook graag met subleagues om de prijzen speelt, zul je je daar eerst voor aan moeten melden. De tips die je daarna plaatst, worden meegenomen in de subleague.
Aanmelden voor subleagues kan gemakkelijk via deze pagina!
Succes!
Allereerst welkom! Als het goed is zie je rechts een balkje met tijdlijn - chat - tip. Als je op de onderste 'tip'-knop drukt kun je een wedtip plaatsen. Dan wordt dit automatisch meegenomen in de statistieken. Ook kun je via de kopjes voorbeschouwingen of via de wedtips in het bovenste menu wedtips plaatsen.
Heb het een beetje gevonden. Kun je een wedtip ook verwijderen?
Welkom Josgeld66!
Alle weddenschappen die je plaatst worden automatisch meegenomen in je overall wedstatistieken. Wanneer je ook graag met subleagues om de prijzen speelt, zul je je daar eerst voor aan moeten melden. De tips die je daarna plaatst, worden meegenomen in de subleague.
Aanmelden voor subleagues kan gemakkelijk via deze pagina!
Succes!
Dank. Ik heb nu een wedtip geplaats, maar bij de verkeerde Brooker. Kun je die ook zelf aanpassen. Want hoe kom je bij de juist Brooker?
Hij pakt automatisch de hoogste, dus dat lijkt me prima. Je kan hem daarna niet meer aanpassen.