Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Odd/Even strategie NHL op Unibet en ComeOn

Tijdens het plaatsen van NHL-bets is mij een verschil opgevallen tussen bookmaker Unibet en ComeOn. Het verschil zit hem in de odds voor een Odd/Even bet. Unibet biedt haar Odd-odds aan voor +/1 2.10 terwijl ComeOn haar Even-odds aanbiedt voor +/- 2.80. Je zou zeggen altijd winst. Saillant detail is echter dat de Unibet-bet zich beperkt tot de reguliere speeltijd. Dat betekend dat er alleen een verlies is als de wedstrijd niet in reguliere speeltijd beslist zal worden. Een klein onderzoekje op Google levert op dat rond de 23% van de wedstrijden naar overtime gaan.
Mijn vraag is dus ook, is deze strategie winstgevend. Je bet op Unibet dus op Odd en op ComeOn op Even.
Ik heb deze strategie zelf nog niet getest, maar wat denken jullie er over? Ik zal hem een dezer dagen gaan testen.
Edit: Google Docs bestand, waar alle bets worden verwerkt.
https://drive.google.com/file/d/0B30C859Mca1kbTVrbUNjNnpXT1E/edit?usp=sharing
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcesc in 11-03-2014 15:13 Hulp en advies
in 11-03-2014 15:13 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.