Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw en 3 vragen over voetbal weddenschappen

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen daarom maar hier. Sinds 1 week ook bezig met betten.
Vooral op voetbalgebied hou ik me bezig. Geval in 1 week mijn bonus vrijgesteld en nog paar tientjes winst.
Nu mijn vragen:
1: alleen gokken op bekende competities of ook op onbekende, of alleen op bekende en dan eventueel de tips meenemen die gegeven worden?
2: klein beginnen met bijv 1 en 2 eur en dan je roll uitbreiden?
3: zekerheden spelen in het begin zoals chelsea morgen, of ook andere bets meenemen?
4: alleen single spelen of single en combinatie spelen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpatrick1988 in 23-09-2013 13:14 Hulp en advies
in 23-09-2013 13:14 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
patrick1988:
1: alleen gokken op bekende competities of ook op onbekende, of alleen op bekende en dan eventueel de tips meenemen die gegeven worden?

Dat is helemaal aan jou maar het is verstandig om te wedden op wedstrijden van clubs die je ook kent en (vaak) ziet spelen.
patrick1988:
2: klein beginnen met bijv 1 en 2 eur en dan je roll uitbreiden?

Hier hebben we een artikel over geschreven: het taartsysteem. Deze kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/
patrick1988:
3: zekerheden spelen in het begin zoals chelsea morgen, of ook andere bets meenemen?

Er bestaan GEEN zekerheden.
patrick1988:
4: alleen single spelen of single en combinatie spelen?

Dit is helemaal aan jou maar ons advies is om combi's te spelen van maximaal 2 wedstrijden en combi's die als totaal een odd hebben van ongeveer 2 euro. Staar je niet blind op alle combi's met hoge noteringen, dat is makkelijk geld verdienen voor de bookmakers. Geloof me maar!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ben het er mee eens wat VW-CREW zegt.
Ik doe zelf laatste tijd Livebetjes, dus wedstrijd volgen en daarop inzetten..
en tips van mercedes meespelen ;-)
Succes (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.