Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Manier van betten

Ik zie veel voorbij komen qua bet manieren en sommige zweren er compleet bij. Heb er ook uitgeprobeerd en winst gemaakt maar over het algemeen vlot het bij mij niet zo. Zal ook heel eerlijk zijn verloor in twee weken 90% bankroll en ja ik pas bankrollmanagement toe. Nou vraag ik me toch wel af hoe sommigen betten hier. Wat voor systeem volg je qua betten? En welke landen/teams zijn je favoriet en welke niet? Doe je pre game of alleen live tips en waar let je zoal op? Ik ben wel benieuwd en ook naar de inzichten van mensen die langer dan mij in deze wedcommunity zitten.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglolxdlolxd_1993 in 5-09-2018 21:03 Hulp en advies
in 5-09-2018 21:03 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 14 dec. 2018, 07:54 schreef henniem:

Ik heb altijd begrepen dat indien je freebets hebt, je beter op iets met hoge odds(b.v.4.00) kunt spelen, dan op een uitkomst met lage odds, b.v.1.50(indien het nadeelpercentage even groot is) vanwege het feit dat je het oorspronkelijke freebet bedrag kwijt bent.Klopt dat?

Ik heb nu freebets waarbij je een combi-bet moet spelen. Wat is hier wiskundig gezien het beste? 2 wedstrijden spelen met een combinatie van grote underdogs, er van uitgaande dat bij de 1x2 bet alle drie een nadeel van b.v 3 % hebben of wordt het nadeel te groot vanwege het feit dat je een combibet speelt?

Als variantie je niets uitmaakt, met welke odds zou je zowiezo het beste kunnen spelen bij een single freebet indien 1 x en 2 hetzelfde nadeelpercentage hebben?

Freebets spelen afhankelijk van odds lijkt mij geen goed idee. Zoek wedstrijden met value, ddaar heb je op de langer termijn veel meer aan.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 14 dec. 2018, 08:37 schreef bearcon:
Op vr. 14 dec. 2018, 07:54 schreef henniem:

Ik heb altijd begrepen dat indien je freebets hebt, je beter op iets met hoge odds(b.v.4.00) kunt spelen, dan op een uitkomst met lage odds, b.v.1.50(indien het nadeelpercentage even groot is) vanwege het feit dat je het oorspronkelijke freebet bedrag kwijt bent.Klopt dat?

Ik heb nu freebets waarbij je een combi-bet moet spelen. Wat is hier wiskundig gezien het beste? 2 wedstrijden spelen met een combinatie van grote underdogs, er van uitgaande dat bij de 1x2 bet alle drie een nadeel van b.v 3 % hebben of wordt het nadeel te groot vanwege het feit dat je een combibet speelt?

Als variantie je niets uitmaakt, met welke odds zou je zowiezo het beste kunnen spelen bij een single freebet indien 1 x en 2 hetzelfde nadeelpercentage hebben?

Freebets spelen afhankelijk van odds lijkt mij geen goed idee. Zoek wedstrijden met value, ddaar heb je op de langer termijn veel meer aan.

Ik zal een klein rekenvoorbeeld geven 2 verschillende odds. Laten we uitgaan van een quotering van 2 en van 10. Bij een quotering van 2 heb je een winkans van 50% en bij een quotering van 10 heb je een win kans van 10%. Als de free bet 100 euro bedraagt win je met een quotering van 2 100 euro en bij een quotering van 10 win je 900euro. Je verwachte winst is dan 50euro (0.5x100) bij een quotering van 2 en 90euro (0.1*900) bij een quotering van 10.

Dus je freebets spelen afhankelijk van de quotering is zeker wel handig.

2 Vind ik leuk's

Ik speel enkel live. Hou in de gaten als er ploegen zijn die voorafgaand de start van de wedstrijd favoriet waren, die eerst vroeg op achterstand komen, en dan die achterstand alsnog ombuigen. Of de tegenstander krijgt een rode kaart.. in 85% van de gevallen is dan de 1x of x2 juist voor de favoriet op achterstand of de ploeg met manvoordeel.. ik hou er in elk geval een mooie cent aan over indien ik systematisch mij aan dit gegeven hou. Ook ben ik zeker voorstander van vast percentage bankroll te gebruiken.. en max 25 euro per single zodat je nooit teveel ineens kan verliezen. Elke match die je op deze manier speelt is een potentiële kans. Maar voetbal is voetbal en de bal is rond.. het kan altijd mis gaan.. blijf realistisch en kijk altijd even naar de statistieken in de match. Het kan bv altijd zijn dat de grote favoriet echt een off day heeft. Ik kijk steeds even naar het balbezit, aantal schoten op doel, etc alvorens mijn overwogen bet te plaatsen. Stel dat de favoriet in de eerste helft op achterstand komt en ze hebben bv maar 1 schot op doel gehad dan plaats ik m alsnog niet. Hebben ze kans op kans gecreëerd dan speel ik de 1x bij een 0-1 achterstand. Bijna altijd succesvol.. odds meestal tss 1,50 en 2. Ook vaak speel ik (vooral in Engelse en Italiaanse competitie) dat een ploeg in blessuretijd nog wint. Iets meer risico maar wel odds die tegen de 10 liggen en het komt meer voor dan je denkt! Succes allemaal

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.