Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Manier van betten

Ik zie veel voorbij komen qua bet manieren en sommige zweren er compleet bij. Heb er ook uitgeprobeerd en winst gemaakt maar over het algemeen vlot het bij mij niet zo. Zal ook heel eerlijk zijn verloor in twee weken 90% bankroll en ja ik pas bankrollmanagement toe. Nou vraag ik me toch wel af hoe sommigen betten hier. Wat voor systeem volg je qua betten? En welke landen/teams zijn je favoriet en welke niet? Doe je pre game of alleen live tips en waar let je zoal op? Ik ben wel benieuwd en ook naar de inzichten van mensen die langer dan mij in deze wedcommunity zitten.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglolxdlolxd_1993 in 5-09-2018 21:03 Hulp en advies
in 5-09-2018 21:03 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik zie veel voorbij komen qua bet manieren en sommige zweren er compleet bij. Heb er ook uitgeprobeerd en winst gemaakt maar over het algemeen vlot het bij mij niet zo. Zal ook heel eerlijk zijn verloor in twee weken 90% bankroll en ja ik pas bankrollmanagement toe. Nou vraag ik me toch wel af hoe sommigen betten hier. Wat voor systeem volg je qua betten? En welke landen/teams zijn je favoriet en welke niet? Doe je pre game of alleen live tips en waar let je zoal op? Ik ben wel benieuwd en ook naar de inzichten van mensen die langer dan mij in deze wedcommunity zitten.

0 Vind ik leuk's

Strategie hangt veel af van de sport en hoe ik daar value in de bets kan vinden. Ik bet 75% pre game en probeer heel selectief live te spelen. Daarnaast ook veel in season of toernooi bets maar dan met veel rekenwerk en research vooraf.

Wat bedoel je met bankroll management ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Wel met bankrollmanagement bedoel ik dat ik me niet heb gek laten maken en gewoon de hele tijd mijn vaste stake heb geburikt. helaas door een aantal bets die niet goed zijn uitgedraaid ben ik nog steeds door mn bankroll gegaan.

0 Vind ik leuk's

Ieder zijn eigen tactiek uiteraard. Ik pak altijd 5% / 10% / 15% van mijn bankroll als stakes. Wanneer ik echt achter een bet sta, zet ik 15% van mijn bankroll in. Wanneer ik bijvoorbeeld 200 euro op mijn bankroll heb staan, zet ik dus 30 euro in (15%).

Op deze manier loop ik nooit tegen hele dikke verliezen aan. Anderzijds zijn mijn verdiensten ook minder hoog. Mijn bankroll golft op die manier wat minder omlaag en omhoog.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Het toepassen van bankroll management is een goed idee, maar als je in amper twee weken 90% van je bankroll verliest, plaats je volgens mij veel te veel weddenschappen. Ik heb namelijk nog nooit 90% van mijn bankroll ingezet in twee weken tijd.

Ik denk dan ook dat je wat selectiever moet zijn in het plaatsen van weddenschappen. Geduld is en blijft voor mij één van de belangrijkste voorwaarden om op lange termijn winst te maken. Plaats enkel weddenschappen op competities en sporten die je volgt en waarover je een uiteraard een goed gevoel hebt. En speel zeker niet alle tips die op de fora voorbij komen mee. Let vooral op de onderbouwing van die tips en speel ze enkel mee als deze onderbouwing overtuigend genoeg is.

Ik weet ook niet hoe lang je al wedt, maar in het begin is het volgens mij niet meer dan logisch dat je verlies maakt. Dit had ik namelijk ook. Houd de ingezette bedragen daarom klein genoeg en zie dit vooral als een leerperiode. Zo kan je na een langere periode kijken wat voor jouw werkt en wat niet, zonder dat je te veel geld hebt verloren.

6 Vind ik leuk's

Ik maak persoonlijk veel gebruik van de asIan handicap, dan maar de odds iets lager. (Wel minimaal 1.7). Het is belangrijk je verliezen te beperken, maar toch goede kansen houden op een redelijke winst.

Bijvoorbeeld: ik verwacht dat een wedstrijd over 2,5 goals gaat halen. Over 2,5 staat op 2. Dan speel ik toch de Over 2,25 die op 1,73 odd staat, mochten er maar 2 goals vallen dan heb ik pech maar verlies maar de helft van me inzet.

Je kunt ook zeggen dat je door die handicap 0,27 aan value hebt misgelopen mochten er 3 of meer goals worden gescoord.

Ik zie toch liever bets met winst (welke winst dan ook).

2 Vind ik leuk's

Ik maak alleen gebruik van matched betting, op deze manier valt veel geld te verdienen. Met eigenlijk 0 risico en paar maand houd ik er toch een leuk bedrag aan over

1 Vind ik leuk's
Op do. 6 sep. 2018, 14:54 schreef pbekkum:

Ik maak alleen gebruik van matched betting, op deze manier valt veel geld te verdienen. Met eigenlijk 0 risico en paar maand houd ik er toch een leuk bedrag aan over

Vertel, wat is matched betting?

Bericht gewijzigd door soowey op za 8 sep. 2018, 08:01
0 Vind ik leuk's
Op za. 8 sep. 2018, 10:00 schreef soowey:
Op do. 6 sep. 2018, 14:54 schreef pbekkum:

Vertel, wat is matched betting?

Matched betting betekent eigenlijk dat je alleen maar bets speelt, waarmee je een freebet/bonusgeld kan verdienen. Alle bets die je speelt lay je in een exchange, op deze manier verlies je een klein beetje geld. MAAR je hebt dus wel een freebet verdient, deze kan je omzetten naar 80% echt geld. Indien je op een redelijk hoge odd zet en ook deze weer indekt (lay) op een exchange. Je kan je freebet natuurlijk ook niet indekken, maar dan speel je wel met risico. Dit doe ik eigenlijk met alle freebets tot 5 euro.

Op deze site staat nog wat extra uitleg https://matchedbettingblog.com

1 Vind ik leuk's

Ik heb altijd begrepen dat indien je freebets hebt, je beter op iets met hoge odds(b.v.4.00) kunt spelen, dan op een uitkomst met lage odds, b.v.1.50(indien het nadeelpercentage even groot is) vanwege het feit dat je het oorspronkelijke freebet bedrag kwijt bent.Klopt dat?

Ik heb nu freebets waarbij je een combi-bet moet spelen. Wat is hier wiskundig gezien het beste? 2 wedstrijden spelen met een combinatie van grote underdogs, er van uitgaande dat bij de 1x2 bet alle drie een nadeel van b.v 3 % hebben of wordt het nadeel te groot vanwege het feit dat je een combibet speelt?

Als variantie je niets uitmaakt, met welke odds zou je zowiezo het beste kunnen spelen bij een single freebet indien 1 x en 2 hetzelfde nadeelpercentage hebben?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.