Live op wedstrijden wedden topic
Ik zag dat er nog geen topic was waar live betting tips gegeven kunnen worden.
Kijk je een wedstrijd en zie je dat een bepaalde ploeg beter is, meld het dan snel hier zodat andere tippers er ook van kunnen profiteren.
LET WEL OP: MEESPELEN IS UITERAARD OP EIGEN RISICO
Kijk je een wedstrijd en zie je dat een bepaalde ploeg beter is, meld het dan snel hier zodat andere tippers er ook van kunnen profiteren.
LET WEL OP: MEESPELEN IS UITERAARD OP EIGEN RISICO
in 25-07-2012 13:38 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Army United - Bangkok Glass 0-0 eindstand
Beide ploegen creeren amper kansen.
Ik heb em in de 69e minuut gepakt @ 1,95. Nu odd gedaald tot 1,48 in 79e minuut
GL (y)
Beide ploegen creeren amper kansen.
Ik heb em in de 69e minuut gepakt @ 1,95. Nu odd gedaald tot 1,48 in 79e minuut
GL (y)
En gewonnen:
http://i49.tinypic.com/v6q6qa.jpg">
Las vooraf dat een draw getipt werd dus vond t mooie livebet waard.
Op naar de volgende :d :d :d
http://i49.tinypic.com/v6q6qa.jpg">
Las vooraf dat een draw getipt werd dus vond t mooie livebet waard.
Op naar de volgende :d :d :d
Honduras - Marokko
Eerste doelpunt: Marokko @ 2,00
Marokko heeft nu 3 kansen gehad en Honduras komt er sporadisch uit en speelt met name de bal vaak achterin rond om het duel onder controle te houden. Marokko zakt in en countert vlijmscherp met oa Labyad en Amrabat.
Marokko heeft nu 3 kansen gehad en Honduras komt er sporadisch uit en speelt met name de bal vaak achterin rond om het duel onder controle te houden. Marokko zakt in en countert vlijmscherp met oa Labyad en Amrabat.
onzemichael:
Honduras - Marokko
Honduras - Marokko
0-1 Barrada :d (y)
Mooi gedaan, ik ga dit ook volgen. Heb zelf winst op honduras helaas...
hv08:
Staat nu net 2-2 en Honduras heeft veel meer kracht over dan Marokko. Toch verwacht ik nog wel een doelpuntje, dus:
Honduras U23 vs Morocco U23
Meer dan
4.5
@ 1.86
onzemichael:
Staat nu net 2-2 en Honduras heeft veel meer kracht over dan Marokko. Toch verwacht ik nog wel een doelpuntje, dus:
Meer dan
4.5
@ 1.86
hv08:
Meer dan
4.5
@ 1.86
Ik heb hem ook, op 1.91. Eens zien.
Zonde, bleef 2-2. Er waren nog ruim 20 minuten te spelen, maar vlak na de bet viel de rode kaart voor Marokko, waardoor ze met zn 10en gingen verdedigen en 2-2 goed vonden. Paar kleine kansjes nog maar meer zat er helaas niet in. (n)
Marokko eerste doelpunt was wel goed gelukkig :d
Marokko eerste doelpunt was wel goed gelukkig :d
die rode kaart was zwaar onterecht en anders had ik nog wel een goaltje verwacht, heb niet live mee gespeeld maar wel de wedstrijd gezien vanaf het goaltje van labyad (y)
comeyer:
die rode kaart was zwaar onterecht en anders had ik nog wel een goaltje verwacht, heb niet live mee gespeeld maar wel de wedstrijd gezien vanaf het goaltje van labyad (y)
Als ik iets irritant vind dan is het wel een rode kaart. Het zorgt voor een volledig andere wedstrijd en de ploeg die beduidend beter is, gaat opeens verdedigen en vind een gelijkspel wel het hoogst haalbare.