Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Laptop keuze voor niet haperende Unibet livestreams

Beste gokkers ,

Hopelijk hier iemand die me kan adviseren ,

Wil een nieuwe laptop aanschaffen wat vooral goed moet zijn om er dus de streams van unibet zonder haperen te kunnen zien ook gamepoint en ziggo go voor laptop en kabel hdmi naar tv mocht dat nodig zijn , max 550euro ongeveer verder dus gewoon internet maar bovenstaande moet wel goed zijn

Heb nu een packard bell notebook easynote LE69KB 114NL8.1 maar deed altijd redelijk maar zoek nu toch wel iets beter hij was van 2014

Is een chromebook iets of toch beter een windows?

Alvast bedankt , verwacht hier een beter advies dan in een winkel want jullie kennen unibet beter :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtoontje50 in 26-09-2020 11:30 Hulp en advies
in 26-09-2020 11:30 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zou je graag willen adviseren maar hier heb ik geen verstand van. Heb zelf een Macbook en dat gaat altijd prima met live-streams. Als je interesse hebt in goede EK 2021 livestreams kijk hier!

Bericht gewijzigd door TorsbyIF1909 op wo 26 mei 2021, 12:46
0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Sowieso zal anno 2020 haast elke laptop (zeker in jouw prijsklasse) Unibet livestreams soepel moeten afspelen. Naar mijn mening is het nog steeds zo dat de processor van een laptop de kracht en multifunctionaliteit zal bepalen. Zou daar dus even naar kijken als je een laptop op het oog hebt. Webshops als Coolblue hebben duidelijke uitleg van welke laptop de beste match is met jou. Wellicht handig om daar naar te kijken. Succes! 😉

3 Vind ik leuk's

Hier kan ik je helaas niet verder mee helpen. Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk geworden is. Houd ons op de hoogte!

Ik vind het altijd bloed irritant dat de livescore van Unibet sneller is dan de stream. Haalt alle spanning weg. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

2 Vind ik leuk's
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

Die hulp is niet direct duidelijker , unibetstream is minder krachtig dan echte games neem ik aan maar dat geven ze niet aan natuurlijk , niemand idee of een chromebook ook goed genoeg is of welke processor minimaal ?

0 Vind ik leuk's

Ja vind ik ook irritant. Maar ik verklein het scherm dan tot enkel de stream in beeld is. Want aan de veranderingen van de odds kan je bv. met tennis ook al eerder zien wie het punt heeft.

1 Vind ik leuk's

Dank je gulzig , zal f checkken

0 Vind ik leuk's

Zelf gebruik ik een Lenovo, was rond de 350 euro. Hangt niet vast tijdens streams. Zelfs niet als ik bijv unibet en twitch stream. Type weet ik zo niet.

0 Vind ik leuk's

gewoon een mac kopen en iptv abonnement dat kan je alles kijken kost bijna niks.

0 Vind ik leuk's

Koop een Chromebook, veel sneller

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.