Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Konego13 - Martingale carrière

In dit topic neem ik jullie mee in mijn Martingalecarrière

#BWIN 1
1t/m3: De bedoeling is om bij iedere inzet €1,- winst te maken.
De bedoeling is om bij iedere inzet €2,50 winst te maken.

De ingezette weddenschappen
Wedstrijd | Op wie? | Inzet | Quote
[quote]
x Nantes - Le Mans | 1 | €1,6 | 2.6
5: Bradford City - Nottingham Forest | 2 | €5,- | 1.83

Begonnen met € 20,-
[quote]
Tussenstand na 3 weddenschappen: € 23,-
Tussenstand: € 16,40

4: -€ 1,60
5: -€ 5,-

Voor uitleg zie: http://www.voetbalwedden.net/artikelen/voetbal-wedden-strategie-martingale-strategie/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkonego13 in 6-08-2010 17:54 Hulp en advies
in 6-08-2010 17:54 Hulp en advies
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]In dit topic neem ik jullie mee in mijn Martingalecarrière #BWIN 1 De bedoeling is om bij iedere inzet €1,- winst te maken.

Ik ben benieuwd naar je vorderingen met de martingale strategie voor dit seizoen. Ik wil me ook wat meer in de Martingale stratgie gaan verdiepen. In ieder geval veel succes (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet
succes, ben benieuwd

op welke site kun je ook 0,91 € inzetten? :)
0 Vind ik leuk's
[quote]

Ik ben benieuwd naar je vorderingen met de martingale strategie voor dit seizoen. Ik wil me ook wat meer in de Martingale stratgie gaan verdiepen. In ieder geval veel succes (y)

Bedankt (y)

[quote]succes, ben benieuwd

op welke site kun je ook 0,91 € inzetten? :)

Bedankt (y) en ik zet in op BWIN, minimum van €0,50, behalve als je bankroll bijna op is, als je bijvoorbeeld 34 cent over hebt kun je zeg maar `all-in` gaan met dat bedrag ;)

Taktiek:
2e wedstrijd: Heracles Almelo - Willem II | 1 | €2,- | 1.5
0 Vind ik leuk's
Veel succes met de Martingale. Hopelijk gaat het je geen windeieren leggen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Inmiddels ook de 3e weddenschap achtereen gewonnen. Nu begint die euro per keer winst wel te vervelen. Een juiste sprong lijkt mij naar € 2,50 per weddenschap. Mocht het een keer fout gaan is de schade nog wel te overzien, maar tot nog toe gaat het goed.

Hieronder de eerste 3 weddenschappen:

De ingezette weddenschappen
Wedstrijd | Op wie? | Inzet | Quote
[quote]
• 1: Lierse SK - Standard Luik | 2 | € 0,91 | 2.1
• 2: Heracles Almelo - Willem II | 1 | € 2,- | 1.5
• 3: Corinthians - Flamengo | 1 | € 1,5 | 1.67

Begonnen met € 20,-
[quote]
Tussenstand na 3 rondes: € 23,-

• 1: +€ 1,-
• 2: +€ 1,-
• 3: +€ 1,-

4e weddenschap : Nantes - Le Mans | 1 | €1,6 | 2.6
Het gedegradeerde Le Mans tegen een jaar eerder gedegradeerde Nantes. Nantes schaamt zich nog steeds voor de 14e plek van vorig seizoen in de Ligue 2, en is uit op eerherstel. Dit moet gebeuren door promotie te behalen dit seizoen, of dat gaat lukken is de vraag, maar het lijkt me als ze wat willen ze in ieder geval hun eerste thuiswedstrijd moeten winnen en voor deze quotering laat ik hem zeker niet liggen.
0 Vind ik leuk's
Dag Konegro,

Ik ben heel benieuwd hoe je het er vanaf gaat brengen! Ik zie dat je eerste 3 weddenschappen in ieder geval winnend zijn afgesloten. Vanavond Nantes die naar mijn mening ook zeker moeten kunnen winnen van Le mans.

Waar heb je die 2.60 trouwens afgesloten? Interwetten of Betclic? Ik zie dat Bet at home zelfs 3.00 biedt voor een overwinning van Nantes.

Succes vanavond!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]
Waar heb je die 2.60 trouwens afgesloten? Interwetten of Betclic? Ik zie dat Bet at home zelfs 3.00 biedt voor een overwinning van Nantes.

Succes vanavond!

Ik zit nu nog alleen bij bwin en unibet. Was niet zo bezig met wie de hoogste quotes gaf enzo. Maar wil er nu wel meer op gaan letten! Kan veel schelen. Ben aan het kijken naar mooie bonussen om me dan in te gaan schrijven op die sites ;)

Die van 2.6 heb ik gezet op bwin.
0 Vind ik leuk's
Ok, duidelijk! Is het wel grappig om te zien dat het verschil in odds echt kan oplopen tot soms wel 25%. Met een inzet van één euro is het verschil niet zo groot, echter, hoe meer je in gaat zetten hoe lucratiever het is.

Kijk maar eens rustig rond bij de bookmakers:
- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Inmiddels ook de 3e weddenschap achtereen gewonnen. Nu begint die euro per keer winst wel te vervelen. Een juiste sprong lijkt mij naar € 2,50 per weddenschap. Mocht het een keer fout gaan is de schade nog wel te overzien, maar tot nog toe gaat het goed.

Mooi dat deze strategie zo goed verloopt tot nu toe. Ik zal je vorderingen in de gaten houden erg interessant.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.