Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Klopt mijn beeld van de Bwin systeemweddenschappen?

Hoi allemaal,
Ik wed al een aardig tijdje..waarbij ik ook zeer regelmatig gebruik maak van de tips en voorbeschouwingen van vw.net.. Maar nu zie ik nog wel eens een topic tegenkomen waarbij systeemweddenschappen worden afgesloten..
Alleen zou iemand mij kunnen uitleggen hoe die nou exact in elkaar zitten? Want als ik de help functie van Bwin doorlees, win je al vanaf bijvoorbeeld 2 gewonnen weddenschappen.. Maar of je daarmee ook winst hebt zal natuurlijk afhangen van welke weddenschappen je hebt gewonnen.. Tot dusver ligt het volgens mij als volgt
Ik neem gewoon ter illustratie even een voorbeeldje.. Stel je hebt voor dit weekend 4 wedstrijden te weten: Ajax tegen 1.18
Bayern tegen 1.12
Chelsea tegen 1.35
FC Porto tegen 1.22
Nogmaals, dit gewoon even als voorbeeld..
Dan kun je kiezen uit 2 systemen, ofwel 2/4 (6 weddenschappen), ofwel 3/4 (4 weddenschappen)..
Stel je neemt het 2/4 systeem.. Klopt het dan dat je de volgende combinaties hebt:
1,18 x 1,12 = 1.3216
1,18 x 1,35 = 1.593
1,18 x 1,22 = 1.4396
1,12 x 1,35 = 1.512
1,12 x 1,22 = 1.3664
1,35 x 1,22 = 1.647
Maar stel dat je overal 5 euro op inzet.. Als je dan toch bijvoorbeeld Chelsea niet goed hebt, blijven er nog maar 3 weddenschappen over die natuurlijk nooit de 30 inzet 'coveren'..
Of zie ik hier iets cruciaals over het hoofd?
BTW.. Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden..:$
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdaydream in 16-12-2011 10:17 Hulp en advies
in 16-12-2011 10:17 Hulp en advies
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het klopt dat niet alles gedekt wordt. Maar je wint een deel van je inzet wel terug. In mijn topic staat ook een systeem bet printscreen. Van 3/4. Kan je misschien een beeld krijgen.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Bedankt voor je reactie Vincent! Ik heb meteen je topic even opgezocht..
De één na laatste van jou.. Daarin heb je op 5 wedstrijden gewed.. Maar wat voor weddenschap had je toen dan? 2/5, 3/5, 4/5?
En je laatste weddenschap.. Is dat ook een systeem? Of allemaal singles?
En wat kun je nou het beste en wanneer voor welk systeem kiezen?
0 Vind ik leuk's
Je Moët even iets verder terug kijken. Staat wel een printscreen in
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
daydream:
Bedankt voor je reactie Vincent! Ik heb meteen je topic even opgezocht..
De één na laatste van jou.. Daarin heb je op 5 wedstrijden gewed.. Maar wat voor weddenschap had je toen dan? 2/5, 3/5, 4/5?
En je laatste weddenschap.. Is dat ook een systeem? Of allemaal singles?
En wat kun je nou het beste en wanneer voor welk systeem kiezen?

ik speel ook regelmatig systeembets , je moet mijn topic maar ff lezen ( https://www.voetbalwedden.net/topic/mijn-wedden-tips-draco-812/6/#30003 )
heb trouwens aan "soundworks" die dezelfde vraag had volgende links meegegeven om ff te lezen
https://www.voetbalwedden.net/topic/kan-iemand-mij-systemen-bij-unibet-uitleggen-789/
https://be-nl.unibet.com/infocenter/index.do?topic=betting&subtopic=betting.banners#
0 Vind ik leuk's
UITERAARD is je totale inzet dan nooit gecoverd, aangezien de odds zo laag zijn :-)
0 Vind ik leuk's
Hey Draco,
Ook ontzettend bedankt voor jouw reactie en hulp (y) !!
Het begint inmiddels ietsje duidelijker te worden.. Ik ga jouw topic nog eens wat beter volgen.. En hopelijk kan ik nog wat systeemcombo's van je meespelen:).. Waarbij ik hoop dat je er wel bij blijft zetten welk systeem je speelt:)!!
Is systeemcombo's trouwens wel echt winstgevend voor jou als ik vragen mag?
0 Vind ik leuk's
Daydream, hoe hoger het aantal wedstrijden, hoe 'slechter' een combi aangezien de odds steeds in het voordeel zijn van de bookmakers
Ik bedoel hiermee: bij een perfect 'gelijke' wedstrijd zijn de odds nooit 3-3-3 maar 2.80 - 2.80 -2.80 bijvoorbeeld, als je dat dan in een combi giet kom je steeds slechter uit.
Als je systeemcombo's gaat plaatsen verlaag je dus het risico en kom je sowieso beter uit dan bij gewone combi's :-)
0 Vind ik leuk's
Hey Twouter,
Dank je wel ook voor je reactie:)! Ja ik moet zeggen.. tot dusver speel ik eigenlijk niet zo heel veel combi's.. En als ik ze speel..dan meestal maar per 2 of 3.. Maar ik zag een aantal gebruikers voorkomen die systeemweddenschappen spelen..dus vandaar dat ik me hier even in aan het verdiepen ben.. En of deze wel regelmatig winstgevend zijn haha..
Speel jij zelf ook systeemcombo's? Zo ja, hoe bevalt jou dit?
0 Vind ik leuk's
daydream:
Hey Draco,
Ook ontzettend bedankt voor jouw reactie en hulp (y) !!
Het begint inmiddels ietsje duidelijker te worden.. Ik ga jouw topic nog eens wat beter volgen.. En hopelijk kan ik nog wat systeemcombo's van je meespelen:).. Waarbij ik hoop dat je er wel bij blijft zetten welk systeem je speelt:)!!
Is systeemcombo's trouwens wel echt winstgevend voor jou als ik vragen mag?

wanneer ik systeemcombo's speel zeg ik steeds welk systeem ( 3/4 ) of (5/6 )
als ik dan bijv in systeemcombo 3/4 maar 3 juist heb , dan heb ik mijn inzet terug en (eventueel ) nog kleine winst
is die systeemcombo volledig juist , ja , dan heb je natuurlijk grotere winst
als je speelt op unibet kan je zien hoeveel elke combinatie in een systeem je kan opbrengen en dan met je inzet vermenigvuldigen dan zie je wat je wint
ik speel mijn systeemcombo's zodanig dat ik dus bij minimum juist , ik toch inzet + kleine winst heb ( en dit kan je doen door bets te nemen die niet te laag zijn en je inzet per combinatie dus ook niet te laag nemen )
in mijn topic staan correcte ( maar ook mislukte ) systeemcombo's
0 Vind ik leuk's
Oke ik begin steeds beter te begrijpen.. Maar bij een 3/4 systeem moet je er sowieso 3 goed hebben om ook maar iets te winnen toch? Als je er 2 fout hebt, is je hele systeemweddenschap verloren toch?
En heb jij ook verschillende inzetten in 1 systeemweddenschap? Of gebruik je gewoon 1 stake voor alle weddenschappen?
Speel je voor vandaag ook nog een systeemcombo?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.