KeukenKampioenDivisie Scorito Poule, iemand tips voor spelers?
Hallo allemaal,
Samen met mijn vriendengroep doen we al jaren mee met een Scorito poule voor de eredivisie en sinds vorig is het ook mogelijk voor de KKD. Omdat er weinig nieuws wordt gebracht op de gebruikelijke websites over de KKD, en ik geen zin heb om alle regionale kranten langs te gaan, wil ik jullie om advies vragen.
Welke parels spelen komend jaar in de KKD die niet mogen ontbreken in mijn team.
Francesco Antonucci (M)
Vorig jaar de smaakmaker van FC Volendam en als hij zich doorontwikkeld heeft denk ik dat hij nog een grote bijdrage kan leveren aan de club.
Naci Ünüvar (A)
Voor slechts 1,5 miljoen past deze kleine dribbelaar van Jong Ajax in je team. Sloot in de laatste fase van het seizoen aan bij het beloftenteams. Dat deze jongen kan voetballen is een understatement.
Cheick Touré (A)
Maakte de overstap van Feyenoord o21 naar Jong PSV. Heeft slechts één Eredivisieduel gespeeld, waardoor hij een waarde heeft van slechts 750k. Echter is hij enorm snel en kan hij imo. indruk maken bij de Eindhovenaren.
Bart van Rooij (V)
De 19-jarige jeugdinternational kende als rechtsback een goed eerste seizoen in het betaalde voetbal. Hij gaf vier assists en werd nauwelijks gewisseld. Ook krijgt NEC relatief weinig tegengoals wat punten op kan leveren.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en ik neem aan dat ik El Allouchi niet voor je hoef uit te lichten. 😉
Jamie Jacobs (m) van Cambuur Leeuwarden. Scoort gemakkelijk en geeft ook nog wat assists (vorig jaar 12 treffers, 4 assists in 23 duels). Hij staat ongetwijfeld als middenvelder op papier. Stiekem hoop ik dat mijn clubje hem nog binnenhengelt, maar zo niet dan is dit een prima speler voor je team.
Leuk dat we in elk geval weer gaan beginnen met voetballen in Nederland. Heeft lang genoeg stil gelegen.
Elke buitenstaander heeft het over el allouchi, maar die moet echt zijn dag hebben en goed gebruikt worden.
Nec heb ik ook de overgenomen man van sparta Ravsan al van.
Maar Toure wellicht wel een leuke om nog te overwegen.
Kai de Rooij nu 2 potjes gezien en die gast kan wel wat. Weet alleen niet of hij nog verkocht gaat worden. Psv schijnt interesse te hebben.
Kai de Rooij nu 2 potjes gezien en die gast kan wel wat. Weet alleen niet of hij nog verkocht gaat worden. Psv schijnt interesse te hebben.
Hij wil graag zelf de stap maken, terwijl FC Eindhoven welwillend tegen een transfer aankijkt, vanwege de financiën. Zeker een leuke speler voor de Keuken Kampioen Divisie! Las ook interesse van FC Utrecht en NAC. Ben benieuwd.
Jamie Jacobs (m) van Cambuur Leeuwarden. Scoort gemakkelijk en geeft ook nog wat assists (vorig jaar 12 treffers, 4 assists in 23 duels). Hij staat ongetwijfeld als middenvelder op papier. Stiekem hoop ik dat mijn clubje hem nog binnenhengelt, maar zo niet dan is dit een prima speler voor je team.
Pakken we !!
Jordy Bruijn (M)
Vond hem zelf al goed op niveau spelen bij Heerenveen. Ik denk dat hij terug bij NEC nu echt uit kan blinken en zijn potentie kan laten zien.
Inderdaad Kaj de Rooij, is goed van start gegaan vanavond met FC Eindhoven. Wordt na Micky van de Ven en Jan-Paul van Hecke de grootste toekomst voorspeld (beloftenteams niet meegerekend). FC Eindhoven heeft nog twee leuke talenten rondlopen. Alef Joao, is hele rappe buitenspeler. Kwam over van de amateurvereniging Brabantia en kan wel eens de grote positieve verrassing worden in de KKD. Daarnaast Alejandro Pozo, wordt gehuurd van Manchester City en heeft een verleden bij Real Madrid, al zegt dat natuurlijk niet altijd alles, kijk bijv. naar Mink Peeters ;)
NEC heeft ook aardig wat leuke talenten. Bart van Rooij is al genoemd, daarnaast Ole Romeny, verschillende clubs uit de Europese topcompetities hebben hem al op de korrel. Elayis Tavsan, ook al genoemd, negentienjarige buitenspeler, die is overgekomen van Sparta en tot slot middenvelder Dirk Proper, jongste speler in de selectie en bleef de Nijmegenaren ook trouw ondanks de interesse van Ajax en PSV.
Yassine Azzagari , negentienjarige middenvelder van NAC is nog niet genoemd. Maakte vorig seizoen zijn debuut, al lijkt trainer Maurice Steijn toch de voorkeur te geven aan een ander, meer ervaren middenveld. Van de beloftenteams volg ik vooral Jong Ajax op de voet. Piepjonge selectie en extreem getalenteerd. Zullen geweldige wedstrijden afwisselen met mindere. Hier kan je voor de bekendere namen gaan: Jurriën Timber, Kenneth Taylor, Naci Ünüvar, Brian Brobbey en Sontje Hansen, of voor de iets minder bekende: Devyne Rensch, Neraysho Kasanwirjo, Quinten Timber, Youri Regeer en Giovanni.