Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Italiaanse Serie A: hoge odds bij Unibet

ik keek net op unibet bij serie a en ik zag heel veel winstgevende quotes? kijk zelf maar eens....... en welke weddenschappen zijn aan te raden?
Edit vw-crew:
Veelvuldig gebruik vraagtekens verwijderd.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag12koeto48 in 5-05-2011 15:34 Hulp en advies
in 5-05-2011 15:34 Hulp en advies
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bologna - Parma inderdaad gelijkgespeeld, en Lecce inderdaad gewonnen van Napoli. Wie moet je daarvoor omkopen eigenlijk? De scheids? Of een heel team? Of twee teams?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Die quotes worden bij Toto bovendien ook gewoon aangepast. Dat komt dan op je kaartje te staan: let op: quotering aangepast, je kan nog ruilen bij je winkelier.

Indien je een weddenschap bij de toto afsluit kan het toch niet zo zijn dat ze daarna de odds gaan wijzigen? Lijkt me haast onwaarschijnlijk.
maar:
Bologna - Parma inderdaad gelijkgespeeld, en Lecce inderdaad gewonnen van Napoli. Wie moet je daarvoor omkopen eigenlijk? De scheids? Of een heel team? Of twee teams?

In ieder geval een hele batterij aan mensen op veel verschillende niveau's....
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Indien je een weddenschap bij de toto afsluit kan het toch niet zo zijn dat ze daarna de odds gaan wijzigen? Lijkt me haast onwaarschijnlijk.
Nee, maar dat doen andere bookmakers volgens mij ook niet.
Maar wat Pokerface volgens mij bedoelde, en waar ik op reageerde, is dat de Toto op donderdag de programmalijst publiceert met quoteringen, en deze dan gedurende de hele week niet meer aanpast - zelfs niet nadat er een verdachte wedstrijd wordt gesignaleerd of als er een belangrijke speler uitvalt of zo. Maar dat is dus niet het geval. Dan wijken ze gewoon van de quoteringen op hun eigen programmalijst af, maar vermelden dit dan wel als je na die aanpassing dan alsnog een kaartje koopt.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
vw-crew:
Nee, maar dat doen andere bookmakers volgens mij ook niet.
Maar wat Pokerface volgens mij bedoelde, en waar ik op reageerde, is dat de Toto op donderdag de programmalijst publiceert met quoteringen, en deze dan gedurende de hele week niet meer aanpast - zelfs niet nadat er een verdachte wedstrijd wordt gesignaleerd of als er een belangrijke speler uitvalt of zo. Maar dat is dus niet het geval. Dan wijken ze gewoon van de quoteringen op hun eigen programmalijst af, maar vermelden dit dan wel als je na die aanpassing dan alsnog een kaartje koopt.

Ok, duidelijk. Zo ook heel erg dom zijn als de Toto de odds verder niet aan zou passen, wat ze trouwens wel jaren hebben gedaan.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Sampdoria - Palermo 2 ...quote van 10.00......
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Heel Italië lijkt wel gefixt, sampdoria palermo inderdaad abnormale quote, en napoli inter, 1,80 voor X slechts. Ook de serie B heeft weer 2 verdacht lage quotes voor een gelijkspel. Vaak speel ik dan op de 'matige' quote in plaats van de "gunstige". Dit pakt tot nog toe goed uit. waaronder Bologna - parma, lecce - napoli en een aantal in de serie B. Vind het al helemaal verdacht dat je bij deze wedstrijden vaak niet meer gespecificeerde opties hebt bij de wedstrijd. Anders kon je flink cashen bij het inzetten op correcte score 0-0 1-1 2-2.
varese - modena kun je echter wel inzetten op een gelijkspel, beide spelen nonstop 'toevallig' 1-1 en zo nu en dan 0-0. Die lijkt me wel wat. En X voor de wedstrijden vicenza-pescara en grosseto - reggina.
0 Vind ik leuk's
freek-adolfs:
Heel italië lijkt wel gefixt, sampdoria palermo inderdaad abnormale quote, en napoli inter, 1,80 voor X slechts. Ook de serie B heeft weer 2 verdacht lage quotes voor een gelijkspel. Vaak speel ik dan op de 'matige' quote in plaats van de "gunstige". Dit pakt tot nog toe goed uit. waaronder Bologna - parma, lecce - napoli en een aantal in de serie B. Vind het al helemaal verdacht dat je bij deze wedstrijden vaak niet meer gespecificeerde opties hebt bij de wedstrijd. Anders kon je flink cashen bij het inzetten op correcte score 0-0 1-1 2-2.
varese - modena kun je echter wel inzetten op een gelijkspel, beide spelen nonstop 'toevallig' 1-1 en zo nu en dan 0-0. Die lijkt me wel wat. En X voor de wedstrijden vicenza-pescara en grosseto - reggina.

Ik ben gestopt met Italie. Vooral in deze fase van de competitie.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.