Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

iemand ervaring met Value betting?

Hallo,

ben nieuw hier op het forum en hierbij had ik graag een vraagje gesteld. Heb er al wel een paar oude topics van gelezen, maar vroeg me af of recentelijk iemand van deze community intensief bezig is met 'valuebetten'.

Ik ben namelijk van plan een subscriptie af te sluiten voor een Value betting software die 24/7 50+ bookmakers screened voor value bets te tracken. Ik heb hun community forum ook eens doorlopen en vind uiteenlopende verhalen. De ene zegt dat ie enkel verlies maakt, de andere is zeer tevreden.

Ik weet ook wel dat value betten een lange termijn visie nodig heeft en het nodige volume aan bets. Dus ik weet ook dat testimonials van mensen met een paar 100 bets verwaarloosbaar zijn. Dus liefst antwoord van diegene die toch minstens 5000+ aan value bets heeft geplaatst.

Bedankt op voorhand!!!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagBet4Value in 12-07-2020 09:23 Hulp en advies
in 12-07-2020 09:23 Hulp en advies
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.