Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoge inzet en lage quotering of lage inzet met hoge quotering

Beste gokkers wedders,
Ik zet meestal een paar euro in op een hoge quote (rond de 30 a 40). Nu heb ik daar een aardig bedrag mee gewonnen, namelijk 120 euro. Moet ik nu alles bijvoorbeeld inzetten op zekerheidjes (Ajax thuis tegen Heracles, quote is 1,2 en je pakt 24 euro) of is het verstandig om door te gaan met kleine inzetten en hoge quoteringen.
Zelf denk ik dat inzetten op zekerheidjes met hoge inzet een betere strategie is. Is hier iemand die deze strategie heeft toegepast? en zo ja hoeveel heeft dit opgebracht?
groeten en succes ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagarendjansma in 3-04-2013 10:01 Hulp en advies
in 3-04-2013 10:01 Hulp en advies
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ja echt mooi, ik weet niet of het bij jullie ook zo snel gaat. 2 weken geleden met 10 euro begonnen, ik heb er nu 175 euro op staan. :p En nog voor 30 euro uitstaan. Als het zo door gaat zit ik zo tot de 1000 euro.
Mijn grootste winsten:
inzet 10 euro
Ajax Amsterdam - NEC Nijmegen 4-1 Handicap Ajax (1.57)
Aston Villa - Liverpool 2 (1.67) Uitslag 1-2
Heracles - AZ Alkmaar 2 (2.60) Uitslag 1-2
Vitesse Arnhem -Zwolle 1 (1.40) Uitslag 2-1
Uitbetaling= €95.33
inzet 10 euro
Correcte score 3-0 Real Madrid- Galataseray (7.50) Uitslag 3-0
Uitbetaling=€75
En nog een wedstrijd voor de grap omdat ik door de weeks niks te doen had:
2 euro op correcte uitslag Lyon - Sochaux (19.00)
Uitbetaling= €38
Hiernaast heb ik nog wat kleine winsten, maar ook veel verliezen. Maar wat ik al zei het gaat best lekker als je 2 weken geleden begonnen bent met 10 euro en je staat nu op 175 euro.
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Wij noemen dat beginnersgeluk. :p
Nu heb je een upswing,maar ooit komt je downswing :s
Wees daar maar zeker van, 100%
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Je bent idd aan het gokken en op lange termijn ga je dit niet volhouden, ik zou zeggen lees de antwoorden op je vraag nog eens goed door en ga je echt verdiepen in het wedden, want dat gaat op de lange termijn wel winst opleveren.
0 Vind ik leuk's
Beste ARENDSJANSMA,
Wat ik hier van jou lees is inderdaad veel geluk. Correcte score is veel te moeilijk om goed te hebben. Nu heb je het een paar keer goed gehad maar ik weet bijna zeker dat dit niet zo vaak goed zal gaan! Maar ik vind het wel lef hebben om op scores te gokken!
Ik zelf vind het leuk om 10-20 euro op 2 matches te zetten met samen een quotering van 3. Dan zet ik 3 weddenschappen op de zelfde avond en laatste weken heb ik er altijd wel 1 of 2 goed. Dan zit je wel op winst. Dit moet voor jezelf goed voelen na wat research van te voren. Laat je vooral niet misleiden door de quoteringen die de sites bieden!
Vorige week had ik 200% bonus gehad van voetbalwedden.net & unibet. 25 gestort = 75 speelgeld. Na het rondspelen van de bonus wat vrij lang duurde nu toch 150 kunnen uitbetalen en nog 30 in het spel voor morgen!
Ik denk dat het momenteel de beste tijd is om te wedden. De betere teams in competities willen er alles aan doen om Europees voetbaal te halen en veel van deze ploegen winnen ook. (Zie Duitsland vandaag!)
Dus mijn tip is om veel te wedden op de betere teams!
Groeten Dennis
0 Vind ik leuk's
sosa86:

(...)
(...)

Die teams waar je op inzet hoeven natuurlijk niet per se beter te zijn. Motivatie is echter wel enorm belangrijk. Zo kan het bijvoorbeeld ook de moeite waard zijn om in te zetten op een ploeg die moet winnen om degradatie te ontlopen.
Even terugkomend om de oorspronkelijke vraag van Arend:
Uiteindelijk draait het allemaal om de value. Welke odds staan volgens jou te hoog? Ik kan je alvast verklappen dat de lagere odds (lees: onder de 1.60) op de lange termijn normaal gesproken verliesgevend zijn. Je zult weliswaar veel winnen, wat natuurlijk een lekker gevoel geeft, maar als je eenmaal een odd van 1.10 verliest moet je vervolgens 11 (!) van dergelijke weddenschappen winnen om je verlies goed te maken (dat is trouwens weer een andere valkuil, maar dat terzijde).
Succes! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
sosa86:

(...)
(...)

Die teams waar je op inzet hoeven natuurlijk niet per se beter te zijn. Motivatie is echter wel enorm belangrijk. Zo kan het bijvoorbeeld ook de moeite waard zijn om in te zetten op een ploeg die moet winnen om degradatie te ontlopen.
Even terugkomend om de oorspronkelijke vraag van Arend:
Uiteindelijk draait het allemaal om de value. Welke odds staan volgens jou te hoog? Ik kan je alvast verklappen dat de lagere odds (lees: onder de 1.60) op de lange termijn normaal gesproken verliesgevend zijn. Je zult weliswaar veel winnen, wat natuurlijk een lekker gevoel geeft, maar als je eenmaal een odd van 1.10 verliest moet je vervolgens 11 (!) van dergelijke weddenschappen winnen om je verlies goed te maken (dat is trouwens weer een andere valkuil, maar dat terzijde).
Succes! :)

Dit is niet perse waar denk ik, het gaat puur om percentages. als een ploeg 80% v/d tijd gaat winnen en de quote is 1,5 dan haal je gewoon 13.34% rendement op de lange termijn.
je argument dat het lang duurt voordat je fatsoenlijke winst heb klopt natuurlijk wel maar dit kan je ook omdraaien (bij een hoge quote kan het langer duren voordat je een winner hebt ;-) )
ik geloof(uit m'n hoofd gezegd) dat de thuiswedstrijden van barca(krijg je ergens lagere odds?) laatste jaren een return op leverden van rond de 5%
GL :)
0 Vind ik leuk's
Idd beginners geluk. Ging bij mij 2 maanden goed, was gewend aan winst en toen kwam de klad er hard in. Beetje van hersteld, maar merk dat een goede bookie ook belangrijk is. Haalt iig de frustraties weg.
Ik begon met trixies en daarna overgstapt op live wedstrijden. Begon dus heel voortvarend, daarna slecht en nu heb ik van de 3 bookies er 1 over. Dt geld daar gaat goed en zijn eigen gang. De anderen leeggespeeld of leeggehaald. Na de bonusaanbiedingen opgemaakt te hebben. Wed nog te veel.
Leren doseren en ruiken waar het 'los' gaat zijn de grootste te ontwikkelen kwaliteiten.
Ik mijd bepaalde comps waarvan ik de indruk heb dat er zwaar gesjoemeld wordt (Oostblok, Malta, Iran etc)
0 Vind ik leuk's
Ik ben nu een aantal maanden bezig en ik heb periodes dat het heel goed gaat en dan win je 200 in een weekend en andere weekenden verlies je dit weer. In deze 2 maanden ben ik een keer overgestapt van Unibet naar 888sport. Bij Unibet had ik uiteindelijk 120 winst. En bij 888sport sta ik nu op 90 in de plus. De reden dat ik naar 888sport ben overgestapt is dat ik de bonus regeling helemaal top vind. Nu veel live wedden op tennis. Mijn held Robredo heeft mij al veel geld opgeleverd, op een van de match points van Monfils had ik 5 euro op Robrero gezet tegen een quote van 16.00 en later wint Robredo de wedstrijd nog. Ik wed nog steeds erg impulsief en soms kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Dan zet ik zonder enige voorkennis ineens 50 euro op een zweedse wedstrijd en die verlies je dan, :s heel gek.
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.

Als je met je 120 euro wat bij elkaar wil sprokkelen dan raad ik je aan van een drietal matchen multigoal 1-5 te spelen, deze quoteringen draaien rond 1,1 wat natuurlijk heel laag is, maar drie matchen dan word het 1.33 en dat x jouw 120 euro is 159,6. Behoud dan je 59 euro en speel deze strategie verder met je 100 euro. Zoek matchen uit waar bijna altijd minstens 2 goals vallen en vrijwel nooit 5 goals en speel 1-5 goals.

Succes

0 Vind ik leuk's

Hoge inzet en lage quotering of lage inzet met hoge quotering

Wat betreft deze stelling denk ik dat het antwoord altijd lage inzet met hoge quotering moet zijn. Dat is namelijk wat velen onder ons kennen als de funbet. Dit speel je dan ook met geld dat je mag verliezen, je spendeert dat geld als het ware om wat plezier te hebben. Daar is weinig mis mee. Aan de andere kant je volledige bankrekening op het spel zetten op een lage quotering is het tegenovergestelde van fun. Je riskeert namelijk je eigen bankroet voor een relatief magere winst, en je zal ipv fun enorm veel stress krijgen.

Ter illustratie uit de "topwinnaars" van betfirst:

K.R. 22 500 € inzet, quotering 1.02 resultaat 22850.19 (= 350 euro winst)

L.Z. 10 € inzet, quotering 2 051.12 resultaat 20511.20 (= 20501 euro winst)

En voor de mensen die denken dat je hele bankroll spelen op een quotering van 1.02 een zekerheidje is... 1.02 is gemiddeld wat je krijgt voor +0.5 goals FT bij matchen van topclubs. Als je dan ziet dat er af en toe een 0-0 tussenzit doe je dan in feite niet meer aan sportwedden maar aan Russische roulette. Dat loopt een aantal keer goed maar dan op een dag is het PANG afgelopen

1 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.