Hoe maak ik van mijn 10 cent, 10 euro!
Hallo wedders,
Het klinkt misschien raar, maar ik wil proberen met mijn 10 cent, 10 euro te gaan maken :D.
Ik ben van plan al mijn weddenschappen hierop te gaan zetten, zodat jullie mee kunnen kijken of tips kunnen geven.
Hoop dat het lukt :D
Het klinkt misschien raar, maar ik wil proberen met mijn 10 cent, 10 euro te gaan maken :D.
Ik ben van plan al mijn weddenschappen hierop te gaan zetten, zodat jullie mee kunnen kijken of tips kunnen geven.
Hoop dat het lukt :D
in 1-02-2011 14:34 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Als iemand nog een leuke tip voor me heeft, hoor ik het graag!
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
GL, benieuwd hoeveel dagen je dit volhoudt ;-)
Thx Onzemichael
Heb ingezet op quote 1,45: Al Hilal vs Najran SC minder dan 3,5 doelpunten. Nu 2-0 @ 80:00
Hoop dat het gaat lukken, dan heb ik 23 cent! Dan wordt het tijd voor het echte werk :P.
Heb ingezet op quote 1,45: Al Hilal vs Najran SC minder dan 3,5 doelpunten. Nu 2-0 @ 80:00
Hoop dat het gaat lukken, dan heb ik 23 cent! Dan wordt het tijd voor het echte werk :P.
3-0!!!! nog 1 minuut + blessuretijd overleven. Minder dan 3,5 was mijn bet. plzzzz
Ik ging een keer van 30 cent naar 75 euro op Betfair, dus het is goed mogelijk. (daarna verloor ik die 75 in 1 bet lol :p )
Als je op betfair speelt heb ik misschien nog wel handige tips voor je
Als je op betfair speelt heb ik misschien nog wel handige tips voor je
nee op unibet :D jammer.
nieuwe weddenschap: almeria barcelona (B) meer dan 2.5 doelpunten. Winst: 22 cent. Saldo bij winst: 35 cent. Saldo bij verlies: 13 cent :-( .
Barcaportzz suc6!! Ik ben erg benieuwd.....
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Weddenschap voltooid! 0-3 voor barca! Nu dus een saldo van 35 cent!!!
Nieuwe weddenschap: Inter Bari under 2,5 doelpunten. inzet: 10 cent. Terug: 19 cent. Totale saldo bij winst/verlies: 54 cent/25 cent.