Hoe maak ik van mijn 10 cent, 10 euro!
Hallo wedders,
Het klinkt misschien raar, maar ik wil proberen met mijn 10 cent, 10 euro te gaan maken :D.
Ik ben van plan al mijn weddenschappen hierop te gaan zetten, zodat jullie mee kunnen kijken of tips kunnen geven.
Hoop dat het lukt :D
Het klinkt misschien raar, maar ik wil proberen met mijn 10 cent, 10 euro te gaan maken :D.
Ik ben van plan al mijn weddenschappen hierop te gaan zetten, zodat jullie mee kunnen kijken of tips kunnen geven.
Hoop dat het lukt :D
in 1-02-2011 14:34 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Eyy, hier mijn eerste weddenschap: 10 cent op dubbel 1X Kuala Lumpur tegen Sabah. Quote 1.20. Nieuwe Saldo bij winst: 12 cent.
EDIT: 1-0 Dus gewonnen :P. Saldo: 12 cent.
EDIT: 1-0 Dus gewonnen :P. Saldo: 12 cent.
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Nieuwe bet: FC Fredericia vs FC midtjylland onder 3,5 doelpunten (Stand nu: 59:00 - 0-1). Inzet: 10 cent. Quote: 1.16. Nieuwe saldo bij winst: 14 cent.
Stand bij 86:00 : 0-2 ik kom steeds dichterbij :D
Stand bij 86:00 : 0-2 ik kom steeds dichterbij :D
lukt u nooit.
ik durf hier 100€ op te zetten dat het niet lukt. statistisch heb je gwn geen kans ;)
ik durf hier 100€ op te zetten dat het niet lukt. statistisch heb je gwn geen kans ;)
barcaportzz:
Nieuwe bet: FC Fredericia vs FC midtjylland onder 3,5 doelpunten (Stand nu: 59:00 - 0-1). Inzet: 10 cent. Quote: 1.16. Nieuwe saldo bij winst: 14 cent.
Om 16.10 zet ik de stand erop
Om 16.10 zet ik de stand erop
Moet je wel even voor de wedstrijd posten. :p
rusherke:
lukt u nooit. ik durf hier 100€ op te zetten dat het niet lukt. statistisch heb je gwn geen kans ;)
lukt u nooit. ik durf hier 100€ op te zetten dat het niet lukt. statistisch heb je gwn geen kans ;)
Dit lijkt me een leuke uitdaging, wat is het tegenbod van Barcaportzz :-)
Hakuna Matatttta.
haha wedden van wel. Nee ik wed niet voor die 100 euries hoor. Ik vind het zelf wel is lek om wat anders te doen hier :D
barcaportzz:
haha wedden van wel. Nee ik wed niet voor die 100 euries hoor. Ik vind het zelf wel is lek om wat anders te doen hier :D
Heb je gelijk in. Ik zal je volgen en wens je bij deze heel veel succes!
Hakuna Matatttta.
Bedankt! En RUSHERKE voor de veiligheid heb ik wat regeltjes voor me eigen:
1: Alleen op bijna zekere weddenschappen wedden.
2: Bij 20 cent of meer: alleen 10 cent inzetten. Later bij 1 euro wel 20 dan. :D
1: Alleen op bijna zekere weddenschappen wedden.
2: Bij 20 cent of meer: alleen 10 cent inzetten. Later bij 1 euro wel 20 dan. :D
partizanbeograd:
bla bla bla bla bla gaap
bla bla bla bla bla gaap
haha waar slaat dat un weer op :P