Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe kom je tot een goede weddenschap

Ik heb nu al een paar keer de vraag gehad hoe ik tot mijn picks kom. Ik heb even de tijd genomen om het zo goed en duidelijk mogelijk uit te leggen.
Neem een voorbeeld aan de Premier League, de grootste competitie in de wereld. Heel veel info is beschikbaar en de bookies kennen de teams door en door. Als Bale bijvoorbeeld tegen Arsenal geblesseerd is zal de odd voor Arsenal sterk dalen. Die informatie is vaak eerder bekend bij de bookies dan bij de better. In lagere competities is de informatie beperkter en is er meer tijd om te anticiperen op belangrijk nieuws. Bijvoorbeeld morgen speelt Arsenal Kiev thuis tegen Tavriya. Arsenal Kiev is in financiële problemen en is veel spelers verloren en de vervangers zijn een stuk minder. De odd voor de uitploeg (draw no bet) was na dit nieuws een paar uur niet aangepast en het bleef op 2.25 staan. Nu is de odd gedaald naar 1.65, niet meer waard dus. Stel dit was gebeurd met Sunderland, dan was de odd binnen enkele minuten gekelderd. Ik vermijd ook grotere competities omdat individuele kwaliteiten wedstrijden kunnen beslissen, in elk team lopen spelers rond die uit het niets een doelpunt kunnen maken. QPR heeft bijvoorbeeld veel meer kwaliteit dan Willem II, maar staan allebei laag op de ranglijst. Maar spelers als Remy zijn van topklasse terwijl Joachim voor open doel het zelfs nog moeilijk heeft.
Informatie haal ik van google af, ik zoek op clubnaam en laat dan alleen resultaten van het afgelopen uur zien. Dan ben ik er snel en spoedig bij. Sowieso speel ik het meest singles want combo’s hebben aangegeven dat het minder winstgevend is. Wedden is een marathon, geen sprint. Veel mensen slaan vaak op tilt na bijvoorbeeld een verloren weddenschap want de thuisploeg staat 4e en de uitploeg 11e en weet nog steeds niet te winnen. Probeer zo min mogelijk op stats te wedden, dat zal je vaak tegen werken. Ik volg veel voetbal en bijna al mijn bets zijn op competities of teams waar ik info over heb. Probeer dit ook te handhaven en je krijgt direct het gevoel dat je meer invloed hebt op je winst. Gokken op stats is vaak 50-50 werk en zal niet erg winstgevend zijn. Stats moeten je bet ondersteunen en niet bepalen.
Ik krijg veel privé-berichten met vragen, je kunt ze beter in dit topic stellen zodat iedereen er wat aan heeft.
Vraag maar raak.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar easy
Country flageasy in 29-03-2013 22:50 Hulp en advies
in 29-03-2013 22:50 Hulp en advies
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.