Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe kan ik toch steeds weddenschappen verliezen...

Vorig jaar had ik verloren met wedden ongeveer 500 euro. Omdat er nog 30 euro op me account stond denk ik ach laat ik het nog een keer proberen. Ik verschillende strategieën gekeken en veel erover gelezen, veel 'experts' en 'voorspellers' reviews gelezen en denk nou dan zet ik maar 1 a 2 euro per ploeg in. Dit heb ik gedaan en zo mijn 30 euro opgemaakt.

Wat blijkt? Echt ALLES is fout! Had 13 weddenschappen staan maar niets was goed....

Ik heb al zogezegd verschillende strategieën geprobeerd maar alles is zinloos. Al veel advies van mede leden en tips opgevolgd en ook mee gewed met wat een andere wedder zei.

Ook heb ik al geprobeerd om precies het tegenovergestelde te doen, maar wat zal je dan zien? het is dan ook fout.

Ik heb inmiddels geen idee meer hoe dat nou kan, vooral niet omdat alle 13 weddenschappen die ik uitvoerig heb gelezen/opgezocht/vergeleken toch fout zijn.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag 0108daniel in 27-10-2014 20:38 Hulp en advies
in 27-10-2014 20:38 Hulp en advies
101 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hij heeft er nu 5 goed en 1 fout
0 Vind ik leuk's
cool28:
hier zijn ik er mee ,veel suc6 veel geluk .

ik zet de winnende club en land de tegenstander vindt je wel en de odds . ik zet winst of verlies ( of dc 1x of x2 )

Schalke 04 wint Germany - 1. Bundesliga 3-2
FC Koeln wint Germany - 1. Bundesliga
Nd Gorica wint .Slovakia - Superlig 1-0
Anderlecht wint .Belgium - Pro League
Everton wint. England - Premier League 2-1
Ponferradina wint. Spain - Segunda Division 4-4
Sigma Olomouc wint .Czech - FNL 1-0
Otelul Galati x2. Romania - Liga I
Woluwe-Zaventem x2 .Belgium - Tweede Klasse
1860 Muenchen x2 . 2 Bundesliga 1-4

gemiddelde odd totaal 875 .

ik kom morgen hier om 23.00 u ----na een glaasje champanje ....................

komt goed geen probleem geen stress

0 Vind ik leuk's
Stel je voor dat je 10 clubs omkoopt, en dan blijkt dat er minimaal 1 club zich niet aan de afspraken houdt ..... Dan ben je toch goed genaaid!
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
brian045:
Stel je voor dat je 10 clubs omkoopt, en dan blijkt dat er minimaal 1 club zich niet aan de afspraken houdt ..... Dan ben je toch goed genaaid!

Die cool dacht zeker dat ie niet meer hoefde te werken €25 x 875 = €21875 / 4x €21875 = €87500
0 Vind ik leuk's
0108daniel:
Valt me op dat hij bijna allemaal de meeste gekozen wedstrijden kiest van diverse site's.
0108daniel:
Valt me op dat hij bijna allemaal de meeste gekozen wedstrijden kiest van diverse site's.

Zoals welke?
0 Vind ik leuk's
hij gaat nu wel de ballebak in
0 Vind ik leuk's
De bets waren single best redelijk hoor... flox.... euhhh bosje... euhhh cool28 bedoel ik ;)
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Goh wat een verassing..
0 Vind ik leuk's
hoeveel heeft die er uiteindelijk ?
0 Vind ik leuk's
Als je winstgevend wil wedden Daniel, wou ik, als ik jou was, zoiezo stoppen met het volgen van tips op voetbalwedden. Echt goeie tippers zijn hier maar weinig,
op JeroenUnibet en misschien een handjevol anderen na. Neem eens een kijkje op blogabet, er zitten daar talloze tippers met een sample van +1000 picks en een prima roi die gratis hun tips delen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.