Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het prestatie topic

Hallo beste forumleden.

Het leek mij een leuke toevoeging voor deze site om een soort prestatie topic te maken. Hierin kun je aantonen hoe je presteert over de lange termijn. Iedereen krijgt hier hetzelfde beginbudget en plaatst zijn/haar weddenschappen in dit topic. Iedereen rekent de winst/verlies door en zo kunnen we een beeld krijgen van de cashflow van bepaalde leden. Om het overzichtelijk te houden stel ik voor dat hier alleen pre game bets worden geplaatst.

Persoonlijk wil ik voor mezelf graag bijhouden of het nuttig is om bets te spelen, die wat minder risico met zich meebrengen. Ik stel voor dat we beginnen met een startkapitaal van 1000 euro (je hoeft natuurlijk niet per se dit bedrag opzij te leggen, je kunt ook fictief meespelen). Mijn bet voor morgen is als volgt :

Bet #1

Resterend budget : 1000 euro

- Liverpool +1.5 goals in match
- City +1.5 goals in match
- Barca +1.5 goals in match

50 --> 84,58

Als deze wedstrijden morgen gespeeld zijn, dan zal ik de resultaten nakijken en het budget aanpassen. Misschien dat veel leden dit topic erg leerzaam zullen vinden.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag griekhoofd in 18-11-2016 23:24 Hulp en advies
in 18-11-2016 23:24 Hulp en advies
151 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
saldo 200

la plata-belgrano over 2.5 odd 2.85 x200=570 euro te winnen.

saldo 0
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.