Het prestatie topic
Hallo beste forumleden.
Het leek mij een leuke toevoeging voor deze site om een soort prestatie topic te maken. Hierin kun je aantonen hoe je presteert over de lange termijn. Iedereen krijgt hier hetzelfde beginbudget en plaatst zijn/haar weddenschappen in dit topic. Iedereen rekent de winst/verlies door en zo kunnen we een beeld krijgen van de cashflow van bepaalde leden. Om het overzichtelijk te houden stel ik voor dat hier alleen pre game bets worden geplaatst.
Persoonlijk wil ik voor mezelf graag bijhouden of het nuttig is om bets te spelen, die wat minder risico met zich meebrengen. Ik stel voor dat we beginnen met een startkapitaal van 1000 euro (je hoeft natuurlijk niet per se dit bedrag opzij te leggen, je kunt ook fictief meespelen). Mijn bet voor morgen is als volgt :
Bet #1
Resterend budget : 1000 euro
- Liverpool +1.5 goals in match
- City +1.5 goals in match
- Barca +1.5 goals in match
50 --> 84,58
Als deze wedstrijden morgen gespeeld zijn, dan zal ik de resultaten nakijken en het budget aanpassen. Misschien dat veel leden dit topic erg leerzaam zullen vinden.
Het leek mij een leuke toevoeging voor deze site om een soort prestatie topic te maken. Hierin kun je aantonen hoe je presteert over de lange termijn. Iedereen krijgt hier hetzelfde beginbudget en plaatst zijn/haar weddenschappen in dit topic. Iedereen rekent de winst/verlies door en zo kunnen we een beeld krijgen van de cashflow van bepaalde leden. Om het overzichtelijk te houden stel ik voor dat hier alleen pre game bets worden geplaatst.
Persoonlijk wil ik voor mezelf graag bijhouden of het nuttig is om bets te spelen, die wat minder risico met zich meebrengen. Ik stel voor dat we beginnen met een startkapitaal van 1000 euro (je hoeft natuurlijk niet per se dit bedrag opzij te leggen, je kunt ook fictief meespelen). Mijn bet voor morgen is als volgt :
Bet #1
Resterend budget : 1000 euro
- Liverpool +1.5 goals in match
- City +1.5 goals in match
- Barca +1.5 goals in match
50 --> 84,58
Als deze wedstrijden morgen gespeeld zijn, dan zal ik de resultaten nakijken en het budget aanpassen. Misschien dat veel leden dit topic erg leerzaam zullen vinden.
in 18-11-2016 23:24 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Blogabet.com hoef je niks zelf uit te rekenen en iesereen kan het bekijken..
Dat begrijp ik, maar is het niet leuk om een versie te hebben speciaal voor VW leden?
Bet: 1
Budget: € 1000,00
Sevilla X2 @ € 1,35
Arsenal X2 @ € 1,58
50 X €2,13 = evt € 106,50
New budget€ 950,00 or € 1056,50
Budget: € 1000,00
Sevilla X2 @ € 1,35
Arsenal X2 @ € 1,58
50 X €2,13 = evt € 106,50
New budget
Money, Pussy, Alcohol..
I Had A Dream, I Had It All
aight lets begin then
budget 1000
over 2,5 goals en 1 over 1,5
derby county-rotherham 1,5
barca-malaga
willem II-psv
oostende-westerlo
hannover-aue
juventus-pescara
psg-nantes
50=693
valencia-granada 1
oostende-westerlo 1
coritiba-santa cruz 1
psg-nantes 1
benfica-moreirense 1
zenith-samara 1
basaksehir-rizespor 1
fenerbahce-GALATASARAY dnb gala
100=2305
budget 1000
over 2,5 goals en 1 over 1,5
derby county-rotherham 1,5
barca-malaga
willem II-psv
oostende-westerlo
hannover-aue
juventus-pescara
psg-nantes
50=693
valencia-granada 1
oostende-westerlo 1
coritiba-santa cruz 1
psg-nantes 1
benfica-moreirense 1
zenith-samara 1
basaksehir-rizespor 1
fenerbahce-GALATASARAY dnb gala
100=2305
Griekhoofd je bent echt lomp bezig
Combi waar je 50€ inzet
En 6 doelpunten nodig heb uit 3 verschillende wedstrijden, levert je uiteindelijk maar 34€!
The fuck ben je aan het doen man?
Combi waar je 50€ inzet
En 6 doelpunten nodig heb uit 3 verschillende wedstrijden, levert je uiteindelijk maar 34€!
The fuck ben je aan het doen man?
Kan een admin de post van Doedannn verwijderen. Voegt totaal niks toe aan het topic.
Of je doet mee waarvoor het topic is aangemaakt of je houdt gewoon je mond, want laat nu maar zien dat jij de grote better bent Doendannn........
Of je doet mee waarvoor het topic is aangemaakt of je houdt gewoon je mond, want laat nu maar zien dat jij de grote better bent Doendannn........
Ik hoef mezelf niet te bewijzen, ik heb al gezien dat ik hier op de gehele site nie heel veel kan leren.
Bet: 2
Budget: € 1056,50
Bayern Munich DNB @ € 1,62
Heracles DNB @ € 1,25
50 X €2,02 = evt € 101,00
New budget € 1006,50€ 1107,50 or somewhere in between..
Budget: € 1056,50
Bayern Munich DNB @ € 1,62
Heracles DNB @ € 1,25
50 X €2,02 = evt € 101,00
New budget € 1006,50
Money, Pussy, Alcohol..
I Had A Dream, I Had It All
Had beter mijn bet even in een aparte post kunnen doen. Liverpool en Barca 0-0 wow, dat gebeurd niet vaak in één speelronde.
Nieuw budget : 950
Nieuw budget : 950