Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Help!! eindstand/ruststand

Beste mensen ik zit met een vraag in mijn hoofd over rust/eindstand.

Stel je voor Ajax speelt tegen PSV ik kies bij unibet voor rust/eindstand
ajax/ajax.

ajax gaat de rust in met 1-0 en in de 2e helft wordt het 2-1 voor ajax.
Heb ik dan gewonnen?

Ze hebben allebei gescoord in de 2e helft is het dan niet gelijkspel in de 2e helft?

Ik word gek :s
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdaniel-008 in 3-08-2010 04:37 Hulp en advies
in 3-08-2010 04:37 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Beste mensen ik zit met een vraag in mijn hoofd over rust/eindstand.

Stel je voor Ajax speelt tegen PSV ik kies bij unibet voor rust/eindstand
ajax/ajax.

ajax gaat de rust in met 1-0 en in de 2e helft wordt het 2-1 voor ajax.
Heb ik dan gewonnen?

Ze hebben allebei gescoord in de 2e helft is het dan niet gelijkspel in de 2e helft?

Ik word gek :s

Beste Daniel

Welkom hier op voetbalwedden.

Nee je hebt in dit geval niet gewonnen. Om te winnen zou Ajax de tweede helft geen doelpunt tegen moeten krijgen je vermoeden is waar in dit geval is de tweede helft een gelijkspel. Dus ruststand 1-0 en eindstand 2-0 is een zeker winst.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
dag Daniel en wedden,

ik denk dat wedden zijn uitleg niet correct is.
Om de weddenschap rust/eindstand winnend af te sluiten moeten volgende voorwaarden voldoen :
1 - resultaat bij de rust correct hebben voorspeld
2 - resultaat van de eindstand correct hebben voorspeld.
Dus indien Ajax met 1-0 de rust ingaat, en in de 2de helft wordt het 2-1 voor Ajax, heb je de weddenschap gewonnen, want de ruststand had je correct (1-0 voor Ajax) en ook de eindstand (2-1 voor Ajax).

Er zijn waarschijnlijk nog wel leden die zulke weddenschappen afsluiten en dit kunnen bevestigen. Indien ik toch geen gelijk zou hebben, mogen jullie me dit altijd laten weten.

PS : op deze link vind je meer uitleg aangaande de verschillende types weddenschappen.
https://be-nl.unibet.com/infocenter/index.do?topic=betting&subtopic=betting.bettingTerms
0 Vind ik leuk's
[quote]dag Daniel en wedden,

ik denk dat wedden zijn uitleg niet correct is.
Om de weddenschap rust/eindstand winnend af te sluiten moeten volgende voorwaarden voldoen :
1 - resultaat bij de rust correct hebben voorspeld
2 - resultaat van de eindstand correct hebben voorspeld.

Bedankt voor de correctie ik had het verward met een andere soort weddenschap. Het is mij nu volledig duidelijk.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.