Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Handicap wedden met enkele en combi weddenschap

Ik wil even een fun-strategie uitproberen met handicaps. De bedoeling is om wedstrijden te vinden, waarbij de bookmakers de favoriet een hoge notering geven, maar waarvan je denkt dat het toch wel een makkelijke overwinning kan worden. De notering met handicap moet minimaal 3.00 zijn. Ik hou een virtueel saldo bij; ik begin met € 100,00.
Voorbeeldje voor morgen:

Saldo na bets: € 91,00
Ik heb dus drie combo's gemaakt, waarbij ik elke keer single en dubbel speel met een inzet van € 3,00 (twee keer € 1,00 single en één keer € 1,00 dubbel). Vanwege de minimale odd van 3.00 hoef je voor (een kleine) winst maar één van de twee bets goed te hebben.
Belangrijk is om te weten wat er speelt rondom de teams. Als voorbeeld wil ik Vitesse-Ajax nemen: Vitesse is in een slechte vorm en Ajax juist in een goede vorm. Vitesse mist tevens Bony. Ik vind de kans redelijk aanwezig dat Ajax weinig moeite zal hebben met Vitesse en zou niet gek opkijken als het 0-2 of 1-3 wordt.
In dezelfde combo heb ik NEC een handicap gegeven tegen Groningen. NEC is thuis ijzersterk en heeft al een tijd lang thuis niet verloren. Groningen daarentegen weet uit heel weinig klaar te spelen. Groningen verliest dan wel veel, maar vaak maar met één doelpunt verschil. Daarom een risicootje. Aan de andere kant mist Groningen Michael de Leeuw en werd het vorig seizoen 4-0.
Verder heb ik Feyenoord een handicap gegeven thuis tegen Twente. Simpelweg omdat Twente niet in vorm is en Feyenoord in de eigen Kuip wel eens erg sterk uit de hoek kan komen.
De overige wedstrijden heb ik er snel bij gepakt, maar zijn goed mogelijk. Maar omdat het een test is heb ik niet bij alle wedstrijden evenveel research gedaan.
Ik ben benieuwd :p
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpico020 in 27-01-2013 00:58 Hulp en advies
in 27-01-2013 00:58 Hulp en advies
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.