Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Halftime Correct Score

Hallo,
Sinds kort ben ik voor de lol gaan wedden op voetbal en tot nog toe met wisselend resultaat. Middels het live wedden heb ik geprobeerd geld in te zetten op 2-0 scores met nog 10 minuten te gaan. Dit leverde mij een leuk centje op. Anderzijds, het ging een keer mis en hiermee speel je met veel geld tegenover een minimale winst. Daarna eens gekeken of ik kon wedden door zelf een dubbele kans te creeeren. De eerste wedstrijden gaan leuk maar daarna gaat het altijd weer een keer mis waardoor het geld op je account lager stond dan waarmee je begon. Met andere woorden, ik heb er lol in, heb geld geint en geld verloren. Ondertussen sta ik denk ik op 0.
Nu ben ik rond gaan zoeken of er systemen zijn om toch iets meer te verdienen. Een leuke die nog weleens goed uit kan vallen is de correct score goed raden. Aangezien ik dat in 90 minuten tijd te risicovol vond ben ik gaan kijken of ik kon inzetten op de halve tijd correct score. Het viel mij namelijk op dat in bepaalde competities veel 1-0 scores bij halftijd voorkomen. Dus bij deze ben ik dat gaan proberen.
Het systeem:
1. Kies een competitie en selecteer 7 wedstrijden
2. Zoek uit waarvan jij denkt dat een 1-0 scoren halve tijd voor kan komen
3. Ik maak gebruik van het systeem "doubles"
Bij twee correcte score wedstrijden op halve tijd heb ik 1 uitbetaling.
Voor vanavond heb ik de volgende afgesloten:

Zwolle - Telstar 1-0 halve tijd
Cambuur - Emmen 1-0 halve tijd
Almere - Dordrecht 1-0 halve tijd
Veendam - AGOVV 1-0 halve tijd
Oss - Go Ahead 1-0 halve tijd
MVV - Eindhoven 0-1 halve tijd
Willem II - Sparta 1-0 halve tijd
In totaal 21 weddenschappen van 0,50 cent met een totaal van 10,50 Euro
Ik heb meerder afgesloten in een engelse competitie op dezelfde manier. Deze volgen na de bovenstaande wedstrijden van vanavond.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglsdekker in 30-09-2011 10:00 Hulp en advies
in 30-09-2011 10:00 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.