Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Grootste pech met het onzekere wereldje van wedden

Hallo vw-vrienden,
misschien leuk topic om je verhaal te doen over de grootste pech met het wedden.
Bv. je had een voetbalclub die stond 3-0 voor en die kreeg nog 3 goals tegen in de blessure tijd.
Kijken wie het ergste pech heeft gehad, en waardoor andere met iets minder pech zich wat beter gaan voelen ghehe.
Mijn grootste pech is denk ik wel Arsenal - Liverpool, Arsenal komt 1-0 voor in de 98e minuut, om een tegendoelpunt te krijgen in de 102e minuut.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmauro in 24-06-2011 13:37 Hulp en advies
in 24-06-2011 13:37 Hulp en advies
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit is inderdaad heel erg klote, next time better (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Haha ik was dus niet de enige :D heeft ook mijn topic verkloot hahah :-)
Maar ik begin er weer opnieuw mee op betfair! :-)
0 Vind ik leuk's
raymann7777:
dhulster:
bet-winner:
https://www.voetbalwedden.net/clubs/engeland/engeland-8491' target='_blank' rel='follow'>Engeland. Ik kon met 5 euro maar liefst 17.000 euro winnen. Had 'm bij de illegale toto-Turk om de hoek gespeeld. Heb ik de eerste 5 wedstrijden goed, scoort de uitploeg van de 6e wedstrijd 1-2 in de 99e minuut. En dat terwijl de vierde man "slechts" 7 (!!) minuten blessuretijd bijtelde! De scheids stond letterlijk al met zijn fluitje in de mond om af te fluiten. En NATUURLIJK wordt de 7e en laatste wedstrijd een 0-0. Ik wilde die scheids opzoeken en hem op een fles laten zitten.
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
je antwoord op een post van een aantal maanden terug ha ha, heb Rayman al een tijdje niet meer gezien helaas
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
ow, zie het nu pas :) gheghe.
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
28 December 2010: Birmingham City - Manchester United €160 euro op winst voor Manchester Quotje 1.60
Manchester is volledige wedstrijd de betere en staat in de laatste minuut 0-1 voor, totdat Nikola Zigic met de hand Bowyer in buitenspelpositie bediend. Niets gezien door de scheidsrecht 89ste minuut en het is 1-1..
http://www.footytube.com/video/birmingham-city-manchester-united-dec28-68996
0 Vind ik leuk's
Dit is ook wel een lache forum mete veel EPIC FAILS :P
Edit: Link verwijderd omdat deze doodlopend was.
0 Vind ik leuk's
Deze was ook erg ongelukkig. Manchester kwam al vroeg voor, maarja...
0 Vind ik leuk's
bartieee:
Deze was ook erg ongelukkig. Manchester kwam al vroeg voor, maarja...
http://i39.tinypic.com/2pzgob9.jpg">

Is wel al van een tijdje geleden..
Heb je die zelf gespeeld?
0 Vind ik leuk's
Ja uiteraard! Is me altijd bijgebleven, moest hem speciaal weer opzoeken bij bwin:P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.