Grootste pech met het onzekere wereldje van wedden
Hallo vw-vrienden,
misschien leuk topic om je verhaal te doen over de grootste pech met het wedden.
Bv. je had een voetbalclub die stond 3-0 voor en die kreeg nog 3 goals tegen in de blessure tijd.
Kijken wie het ergste pech heeft gehad, en waardoor andere met iets minder pech zich wat beter gaan voelen ghehe.
Mijn grootste pech is denk ik wel Arsenal - Liverpool, Arsenal komt 1-0 voor in de 98e minuut, om een tegendoelpunt te krijgen in de 102e minuut.
misschien leuk topic om je verhaal te doen over de grootste pech met het wedden.
Bv. je had een voetbalclub die stond 3-0 voor en die kreeg nog 3 goals tegen in de blessure tijd.
Kijken wie het ergste pech heeft gehad, en waardoor andere met iets minder pech zich wat beter gaan voelen ghehe.
Mijn grootste pech is denk ik wel Arsenal - Liverpool, Arsenal komt 1-0 voor in de 98e minuut, om een tegendoelpunt te krijgen in de 102e minuut.
in 24-06-2011 13:37 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik ben ooit 50 euro verloren door kopbaldoelpunt van SInan Bolat (de keeper) van Standard tegen AZ in CHhampions League.
Dat was te neig
Dat was te neig
charreke:
Ik ben ooit 50 euro verloren door kopbaldoelpunt van SInan Bolat (de keeper) van Standard tegen AZ in CHhampions League. Dat was te neig
Ik ben ooit 50 euro verloren door kopbaldoelpunt van SInan Bolat (de keeper) van Standard tegen AZ in CHhampions League. Dat was te neig
:d Ja man, dat valt al moeilijk te toppen, dat is echt wel huilen van de pech.
Mijn grootste pech van het afgelopen seizoen:
De wedstrijd dat Dortmund al kampioen kon spelen (op Mönchengladbach), ze komen echter 1-0 achter, ik ruik mijn kans.
Ik zette een behoorlijk bedrag op de optie 'er valt nog minstens één goal' (het juiste bedrag weet ik niet meer, maar het hing rond de 300€), met in het achterhoofd wetende dat er nog een minuut of 50-60 moest gespeeld worden en dat Dortmund er ALLES aan probeerde te doen om te scoren.
Jammer genoeg is die goal nooit gevallen, Dortmund had zowat al het balbezit (lichte overdrijving), raaktte enkele malen het doelhout en als ik mij niet vergis was er zelfs een afgekeurde goal. Het kostte mij een stevig bedrag en dat terwijl het tegen een quote was waar ik ineens nog niet zo gek veel mee kon winnen.
hieruit geleerd meer op te letten met dergelijke weddenschappen, Charreke zijn 'moment' blijft natuurlijk wel straffer :d
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?
mauro:
Was dat dit seizoen met 2 penaltys van V. Persie en Kuyt? Die wedstrijd moet wel mijn grootste geluk zijn geweest in het wedden haha.
Had die wedstrijd op X2 gezet waardoor ik in de 102e minuut nog won :d
-
mauro:
Hallo vw-vrienden, misschien leuk topic om je verhaal te doen over de grootste pech met het wedden. Bv. je had een voetbalclub die stond 3-0 voor en die kreeg nog 3 goals tegen in de blessure tijd. Kijken wie het ergste pech heeft gehad, en waardoor andere met iets minder pech zich wat beter gaan voelen ghehe. Mijn grootste pech is denk ik wel Arsenal - Liverpool, Arsenal komt 1-0 voor in de 98e minuut, om een tegendoelpunt te krijgen in de 102e minuut.
Hallo vw-vrienden, misschien leuk topic om je verhaal te doen over de grootste pech met het wedden. Bv. je had een voetbalclub die stond 3-0 voor en die kreeg nog 3 goals tegen in de blessure tijd. Kijken wie het ergste pech heeft gehad, en waardoor andere met iets minder pech zich wat beter gaan voelen ghehe. Mijn grootste pech is denk ik wel Arsenal - Liverpool, Arsenal komt 1-0 voor in de 98e minuut, om een tegendoelpunt te krijgen in de 102e minuut.
Ook in die match had ik trouwens geld verloren, ook een erg moment.
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?
De laatste Wigan wedstrijd bijvoorbeeld. Zo als zo vaak had ik een gelijkspel met hun voor een hoge odds (mijn melkkoe). Toen viel 5 minuten in blessure tijd ofzo een doelpunt in de laatste 20 seconden waardoor het geen gelijkspel werd. Niet dat het allemaal zo´n probleem is. Ik heb wel regelmatig geluk en ongeluk. :)
thisizgame:
Was dat dit seizoen met 2 penaltys van V. Persie en Kuyt? Die wedstrijd moet wel mijn grootste geluk zijn geweest in het wedden haha.
mauro:
Ja die ja..
Hebben jullie ook soms dat je net verkeerd zet gewoon, bv break tennis doe je het gebeurd et niet doe je het niet gebeurd het:p
Slechtste gokker van Nederland
Door Federer ben ik afgelopen maand 100 euro misgelopen. Had em voor de halve finale als winnaar getipt met een quote van 9,60! Had er 15 euro op gezet en uiteindelijk verloor hij de eerste set knullig met 7-5 na een 2-5 voorsprong :( Nu pakte Nadal de eerste set en won Nadal nadien eenvoudig.
Mauro, dan had je eigenlijk gewoon veel geluk dat Arsenal in de 98e minuut op voorsprong kwam toch :p
onzemichael:
Door Federer ben ik afgelopen maand 100 euro misgelopen. Had em voor de halve finale als winnaar getipt met een quote van 9,60! Had er 15 euro op gezet en uiteindelijk verloor hij de eerste set knullig met 7-5 na een 2-5 voorsprong :( Nu pakte Nadal de eerste set en won Nadal nadien eenvoudig.
Vind ik niet zo super pech, met die 1e set had ie waarschijnlijk ook niet gewonnen..
Slechtste gokker van Nederland
Newcastle - Arsenal 4-4
Ik had een single bet staan op Arsenal.
Ruststand 0-4, Eindstand 4-4
Ik had een single bet staan op Arsenal.
Ruststand 0-4, Eindstand 4-4